• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 26 دی 1396
کد مطلب : 4359
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

همدردی مردمی

 

حادثه دلخراش نفتکش سانچی در سواحل چین را که دل مردم ایران را به درد آورد تسلیت می‌گوییم. به همین مناسبت بسیاری از مخاطبان روزنامه با ارسال پیام، با خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه تلخ ابراز همدردی کردند که به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم: 

 

 

آرزوی صبر

با سلام و خسته نباشید. ضمن تسلیت به خانواده ملوانان دریا‌دل، از درگاه حضرت دوست برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت دارم. لطفا منعکس کنید.

مرادی از تهران

 

 

حادثه غم‌انگیز

سلام. متأسفانه با حادثه غم‌انگیز غرق‌شدن کشتی سانچی در آب‌های چین و آسمانی شدن ۳۲ هموطن عزیزمان، کام همه مردم تلخ شد. به خانواده‌های این عزیزان بگویید ما را در غم خود شریک بدانند.

احمد‌زاده از تهران

 

 

صبر به بازماندگان

 سلام بر کارکنان روزنامه همشهری. درگذشت 32نفر از هموطنان در نفتکش سانچی‌ را به خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت می‌گویم. خداوند به بازماندگان صبر بدهد.

ابوالحسنی از تهران

 

 

فراق 32 هموطن

سلام و خدا قوت. درد فراق 32هموطن خیلی سنگین است. از خداوند می‌خواهم که همگی آنان میهمان رسول‌الله باشند و برای بازماندگانشان از طرف خداوند متعال صبر خواستارم. پیام ما را به این خانواده‌ها برسانید و بگویید ما مردم ایران همگی همراه شما عزاداریم.

 

تسلیت به خانواده قهرمانان

سلام و عرض تسلیت به خانواده   عزیزان زحمتکشی که قهرمانانه در راه ایفای وظیفه  خود به شهادت رسیدند. آنها با وجود دوری از خانواده و مشکلات کاری روی دریا ایستادگی کردند تا فردای ایران ساخته شود. درود بر شهدای نفتکش ایرانی و آرزوی موفقیت برای سایر زحمتکشان.

مهدی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید