• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 13 دی 1397
کد مطلب : 43375
+
-

با مردم

   منطقه همیلا - پونک؛ نیازمند ساماندهی
 با توجه به ایجاد چند مجتمع تجاری در میدان پونک و بلوار فلاح‌زاده (همیلا) مسئولان باید فکری به حال ترافیک منطقه و ازجمله ساماندهی مجموعه ایستگاه‌های مسافربری کنند که در این زمینه خرید و تملک ملک اداره‌برق در میدان و تبدیل آن به‌عنوان یک پایانه سواری، یا ایجاد پارکینگ طبقاتی در محل مذکور می‌تواند مؤثر باشد.
قنبری از پونک

   کارگران رستوران‌ها فقط 6‌ماه شغل دارند
 امنیت شغلی برای کارگران رستوران‌ها بسیار پایین است.‌ این کارگران تنها در فصول بهار و تابستان به‌کار گرفته می‌شوند و بعد از 6‌ماه عذرشان را می‌خواهند. بیمه‌ای هم در کار نیست و بازرسان بیمه هم به رستوران‌ها سر نمی‌زنند.
قربانی از ساری

  روستای قلعه الیمان شهرری پاتوق خلافکاران!
 روستای قلعه الیمان واقع در شهرری پر از فروشندگان مواد‌مخدر، مالخرها، سارقان حرفه‌ای به‌خصوص سارق خودرو و انواع معتادان متجاهر است. هر قدر مردم روستا به این موضوع اعتراض می‌کنند کسی رسیدگی نمی‌کند. حتی از طریق حرم عبدالعظیم(ع) هم به مسئولان اطلاع‌رسانی شده ولی تاکنون فایده نداشته است. با گشت‌زنی در روستا به راحتی می‌توان سارقانی که اجزای ماشینی را باز می‌کنند یا فروشندگان عمده مواد‌مخدر  را دید.
جمعی از ساکنان روستای قلعه الیمان شهرری

  گرانی به تحویل بازیافت در مقابل کالا هم رسید
 سال‌هاست مواد بازیافتی درون خانه را جمع‌آوری کرده و هر‌ماه با تحویل به غرفه بازیافت منطقه 3شهرداری، ناحیه 5تهران در مقابل آن یک ماده شوینده دریافت می‌کردم. اما این‌ماه در مقابل مواد بازیافتی یک‌ماه خانه به من یک اسکاچ دادند و گفتند همه‌‌چیز گران شده و شامل ما هم می‌شود!
فیضی از تهران

وام‌های بانک مسکن به‌کار خرید خانه نمی‌آیند
 لطفا از مسئولان بپرسید افرادی که موعد وام مسکن اول آنها رسیده چطور با این رقم وام خانه بخرند. وام‌ها به روال قبل از گرانی‌ها پرداخت می‌شود و به هیچ وجه پاسخگوی خرید یک ملک حتی 60متری نیست. مسئولان چاره‌ای بیندیشند.
ابوطالبی از مشهد

محله زرکش پاتوق معتادان شده است
 محله زرکش خیابان دماوند پاتوق معتادانی شده که آزادانه در گوشه و کنار خیابان نزدیک بوستان مریم در ملأعام مواد‌مخدر مصرف می‌کنند. چندین بار با ١١٠ تماس گرفته و مشکل را مطرح کرده‌ایم اما هنوز معتادان به‌کار خود ادامه می‌دهند. لطفا نیروی انتظامی رسیدگی کند.
شیخی از تهران


بلندمرتبه‌سازی،‌ منطقه یک را به نابودی کشانده است
 از مسئولان تقاضا داریم صدور مجوز ساخت و ساز، بلندمرتبه‌سازی‌ و مجتمع‌های تجاری لوکس را در منطقه ولنجک و زعفرانیه متوقف کنند. برج‌های بلند برای اهالی مشکل‌ساز شده است و حتی نمی‌شود با پای پیاده در برخی خیابان‌ها تردد کرد.
موسی از شمیرانات

جریمه برای پرنکردن فرم!
 به‌دلیل مشغله فراوان اظهارنامه مالیات بر مستغلات را پر نکردم اما سر موعد مقرر مالیات سال 96 را پرداختم. با وجود این 68هزار تومان برای پرنکردن یک برگه جریمه شدم. آیا این عادلانه است که به هر بهانه‌ای از مردم پول بگیرند؟
سیدمصطفی موسوی پیشوای ورامین

دوربین‌های فرودگاه امام (ره) کیفیت ندارند!
 یک‌ماه قبل در فرودگاه امام هنگام برگشت از استانبول چمدان ما مفقود شد. مسئولان بعد از یک ماه به ما پاسخ دادند که به‌دلیل بی‌کیفیت‌بودن تصاویر دوربین‌های فرودگاه امام موضوع باید بیشتر بررسی شود و شما اگر 60روز صبر کنید بیمه کیلویی 20دلار جریمه می‌دهد. حرف ما این است که چمدانمان را پس بدهید. جریمه به چه درد ما می‌خورد؟
فراهانی

این خبر را به اشتراک بگذارید