• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 13 دی 1397
کد مطلب : 43352
+
-

لیست انتظار سرخ

تمرینات پرسپولیس از امروز آغاز خواهد شد تا سرخپوشان خود را برای نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر آماده کنند. پرسپولیس قرار است چند روزی در تهران تمرین کند و بعد از آن برای برگزاری اردوی آماده‌سازی خود راهی قطر شود. برخلاف روزهای سخت ابتدای فصل، برانکو حالا با خیال راحت‌تری تمرینات تیمش را پیگیری می‌کند چون با تمام‌شدن محرومیت باشگاه، می‌تواند پرسپولیس را با نفرات کامل‌تری تمرین دهد. شنیده‌ها حاکی از آن است که تمرینات پرسپولیس در حالی آغاز خواهد شد که در بین نفرات حال حاضر 3بازیکن تیم نگران آینده خود هستند و به همین دلیل با آغاز تمرینات باید تلاش زیادی انجام دهند تا نظر برانکو را به‌خود جلب کنند. 2نفر از جمع بازیکنان حاضر در تمرین و یک بازیکن از جمع مصدومان تیم، در خطر خط‌خوردن از لیست پرسپولیس هستند.
   سرنوشت شریفی و منشا در دستان برانکو
برانکو در پایان نیم‌فصل به باشگاه اعلام کرد که برای نیم‌فصل دوم احتیاج به یک مهاجم تمام‌کننده دارد. با توجه به منتفی‌شدن مذاکرات باشگاه با گوچی، پرسپولیس همچنان به‌دنبال مهاجم مدنظر برانکو‌ست که از طارمی و یا یک مهاجم خارجی به‌عنوان مهاجم آینده سرخپوشان نام برده می‌شود. این در حالی است که برانکو در نیم‌فصل اول با منشا و علیپور کار را ادامه داد و در ابتدای فصل هم مهدی شریفی با نظر برانکو به تیم جذب شد که این مهاجم در نیم‌فصل دوم می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود. درصورتی که مهاجم مدنظر برانکو برای پرسپولیس جذب شود، قطعا منشا از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد. این در حالی است که سرمربی سرخپوشان هنوز به شریفی هم کاملا اعتماد ندارد و به این ترتیب این دو بازیکن باید با تلاش زیاد در شروع تمرینات نظر برانکو را تغییر دهند.
   انصاری؛ گزینه خروج از لیست
طی روزهای گذشته عنوان شده بود که نام انصاری به‌دلیل مصدومیت از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد، اما مسئولان این باشگاه بی‌خبر از این شایعات اعلام کردند که در این زمینه برانکو تصمیم‌گیرنده است و آنها برنامه‌ای برای خروج نام انصاری از لیست پرسپولیس ندارند. انصاری اما از بی‌توجهی مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به‌خودش ناراحت است و اعتقاد دارد با توجه به اینکه از پیشنهاد خارجی خود به‌خاطر پرسپولیس گذشته، باشگاه هم نباید او را کنار بگذارد. با بازگشت برانکو و آغاز تمرینات پرسپولیس، همه‌‌چیز درباره محمد انصاری مشخص خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید