• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 13 دی 1397
کد مطلب : 43346
+
-

اگر می‌توانی بمان!

پرسپولیسی ‌ها با بیرانوند تماس گرفتند

علیرضا بیرانوند این روزها خودش را برای حضور و درخشش در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند. دروازه‌بان شماره‌ یک تیم ‌ملی بعد از درخشش در جام‌جهانی، حالا با اعتماد به نفس بیشتری در تیم ملی حضور دارد و امیدوار است بتواند درخشش خود را در جام ملت‌ها نیز ادامه دهد.
در شرایطی که بیرانوند در اردوی تیم‌ملی مشغول به تمرین است، هنوز موضوع ادامه همکاری او با سرخپوشان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دروازه‌بان سرخپوشان بعد از جام جهانی با پیشنهادهای زیادی روبه‌رو شد اما با توجه به شرایط حساس تیم و محرومیت سرخپوشان از نقل‌وانتقالات، برانکو اجازه جدایی به او نداد تا این دروازه‌بان همچنان در پرسپولیس باقی بماند. بیرانوند اما در ترکیب پرسپولیس هم به درخشش خود ادامه داد و یکی از دلایل مهم رسیدن سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان بود. با پایان نیم‌فصل حالا بیرانوند به‌دنبال جدایی از پرسپولیس و رفتن به اروپاست اما با توجه به اینکه او فعلا در تیم ملی حضور دارد همه‌‌چیز را به پایان جام ملت‌ها واگذار کرده است. همین موضوع باعث شده دست سرخپوشان هم در پوست گردو بماند و از وضعیت دروازه خودشان در نیم‌فصل دوم مطمئن نباشند.
  برانکو؛ منتظر بیرانوند
شرایط بیرانوند باعث شده که باشگاه پرسپولیس هم برای برنامه‌ریزی درخصوص نیم‌فصل دوم با مشکل مواجه شود. سرخپوشان رادوشوویچ را به‌عنوان گلر دوم در اختیار دارند اما اگر بیرانوند در پایان جام ملت‌ها رفتنی شود آن‌وقت پرسپولیس باید به سراغ گزینه‌های دیگری برود. در روزهای اخیر از علیرضا حقیقی و محمدرضا اخباری به‌عنوان جانشینان بیرانوند نام برده می‌شود. این در حالی است که برانکو منتظر پاسخ بیرانوند است تا تکلیف دروازه تیمش را بداند و درصورتی که بیرانوند خواهان رفتن باشد خیلی زود با گزینه‌های جانشینی او وارد مذاکره شود.
  آخر فصل برو
شنیده‌ها حاکی از آن است که برانکو برای کسب سومین قهرمانی پیاپی و نتیجه‌گیری در لیگ قهرمانان آسیا، دوست دارد بیرانوند را همچنان در تیم خود حفظ کند. به همین دلیل شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس در تماس با بیرانوند از او خواسته‌اند تصمیمش برای رفتن به اروپا را به فصل بعد موکول کند و در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا نشود. این در شرایطی است که خود بیرانوند اصرار زیادی دارد هرچه زودتر راهی اروپا شود.
  هنوز پیشنهاد دندان‌گیری نیامده
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس به‌دنبال حفظ بیرانوند است اما خود این دروازه‌بان اصرار دارد که لژیونر شود. بیرانوند به همین دلیل در پایان نیم‌فصل حتی با یک شرکت ترانسفر قرارداد بست و این شرکت معتبر به‌دنبال مذاکره برای پیوستن او به یک تیم اروپایی است. در شرایطی که از چند تیم انگلیسی و ایتالیایی به‌عنوان مشتری بیرانوند نام برده می‌شد اما تا این لحظه به‌جز یک پیشنهاد از لیگ ترکیه هیچ پیشنهاد جدی دیگری به‌دست بیرانوند نرسیده و همه این پیشنهادها در حد مذاکره بوده است. اگر این روند ادامه پیدا کند احتمال ماندن بیرانوند در پرسپولیس بسیار زیاد خواهد بود.
  افزایش قیمت بیرانوند بعد از جام ملت‌ها
سایت فاکس‌اسپورتس آسیا در ادامه معرفی ستارگان جام ملت‌های آسیا 2019 به معرفی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران پرداخت. در این مطلب آمده است: «در نیمه دوم سال2018، دروازه‌بان اهل روستای سراب‌یاس نقشی کلیدی در صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت. هر چند آنها در فینال مقابل کاشیما آنتلرز شکست خوردند. واکنش معجزه‌آسا مقابل ضربه ژاوی، اوج عملکرد بیرانوند بود. این دروازه‌بان پس از جام جهانی 2018 پیشنهادهای خود را رد کرد اما می‌تواند احساس کند که جام ملت‌های آسیا، فرصتی برای انتقال او به کشورهای خارجی است. عملکرد درخشان بیرانوند در یک تورنمنت دیگر می‌تواند قیمتش را 
بالاتر ببرد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید