• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 11 دی 1397
کد مطلب : 43052
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/qmAr
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   سرعت‌های غیرمجاز اتوبوس‌های خط پایانه شهید افشار
 اتوبوس‌های خط پایانه شهیدافشار به ترمینال جنوب سرعت مجاز در رانندگی را رعایت نمی‌کنند که این موضوع باعث نگرانی و بعضا وحشت مسافران می‌شود. با توجه به انبوه جمعیت فشرده و ایستاده در اتوبوس، مسیر پردست انداز و مارپیچ حتما باید اتفاقی بیفتد که به این رانندگان تذکر دهند؟ در پاسخ اعتراض مسافران هم رانندگان عنوان می‌کنند «به هرکسی دلتان می‌خواهد شکایت کنید».

رضایی از میدان جمهوری


@قبض آب 300هزارتومانی برای 3نفر!
 مدتی است در محله ما قبض ‌آب هر خانواده 2 تا 3نفره بین 200 تا 300 هزارتومان می‌آید که برای خانواده‌ای با چنین جمعیتی قابل درک نیست. مأموران آب در مراجعات حضوری به کنتور نگاه نمی‌کنند و قبض آب را حدسی می‌نویسند! هر قدر هم به سازمان آب مراجعه می‌کنیم فایده‌ای ندارد. صدای ما را به مسئولان برسانید.
 
جمعی از اهالی رضی‌آباد بالا در شهریار


   نظارت بر کلینیک‌های ترک اعتیاد ضروری است
 از مسئولان تقاضا داریم نظارت بر کلینیک‌های ترک اعتیاد را به‌طور جدی‌تر در دستور کار قرار دهند. در بسیاری از این مکان‌ها شربت اپیوم را با آب قاطی کرده و چندبرابر گران‌تر می‌فروشند و کسی بر کارشان نظارت نمی‌کند. مسئولان دستور بدهند شماره تلفن ناظران مربوطه در کلینیک‌ها نصب شود.
 
 اکبری از تهران


  جایگزینی برای سکه به‌جای مهریه بیابید
از مسئولان و رسانه‌ها تقاضا داریم فکری برای جایگزینی سکه به‌جای مهریه بکنند تا جوانان گرفتار عواقب مهریه‌های سنگین نشوند.
 
 بنایی از ساری


@جایزه سرکاری صداوسیما
  بنده در مسابقات تلفنی جام‌جهانی برنامه ۲۰۱۸ شبکه ۳ برنده خودروی ۲۰۶ شدم، ولی بعداز گذشت چندین‌ماه با وجود اینکه در رسانه تصویری اعلام شد خودروی۲۰۶ تحویل می‌دهند رقمی که حتی به قیمت کارخانه هم نبود را پرداختند. طلبی نیست ولی چرا مردم را سرکار می‌گذارند؟
 
سیداحمدحسینی از تهران


  چرا پفکی که از خوراک دام استفاده می‌کرد از بازار جمع نشد؟
 خبرهای بسیاری مبنی به تخلف برند معروف پفک و چیپس و استفاده از خوراک دام برای تولید محصولات این شرکت مخابره شد. سؤال این است که چرا مسئولان اقدام به جمع‌آوری محصولات این برند نکردند یا چرا اطلاع‌رسانی کافی در این خصوص صورت نمی‌گیرد؟
 
علی رخساری از مشهد


   خدمات ناقص پزشکی به‌دلیل بی‌پولی
 چندی قبل با شکستگی کف دست به بیمارستان مراجعه کردم که به‌دلیل نداشتن بیمه و پول با اکراه دستم را فقط گچ گرفتند. بعد از 2‌ماه که گچ باز شد معلوم شد دستم ناقص جوش خورده و قادر به استفاده از آن نیستم. یک نفر پاسخ دهد من که از هر دو پا معلولم حالا با این وضعیت چه کنم و چه‌کسی مسئول است؟
 
کشانی از تهران


  خبر توزیع 5هزار بخاری جگرمان را سوزاند
 خبر توزیع 5 هزار بخاری در مدارس سیستان‌وبلوچستان بیشتر جگرمان را سوزاند، حتما باید 4 گل پرپر می‌شدند تا این دستور صادر می‌شد؟ در ثانی اگر این بخاری‌ها نفتی است که‌ آش همان‌ آش است و کاسه همان کاسه!
 
رسول عصمت خواه، معلم بازنشسته


  مسئولان به فکر پیرشدن جمعیت باشند
 باید فکری اساسی برای افزایش سن ازدواج جوانان کرد. هم‌اکنون در استان ما افراد بسیاری هستند که بالای 40سال دارند و هنوز مجردند. آیا نباید به فکر پیر‌شدن جمعیت کشور باشیم؟
 
شیوا بابایی از کرمانشاه


   شماره‌های مردم چگونه به دست بازاریاب‌ها می‌رسد؟
 برای گوشی من پیامی از یک شماره 912 در مورد تبلیغات طلایاب تطبیقی آمده که قابل تامل است. اولا شماره‌های مردم از کجا به دست بازاریاب‌ها می‌افتد؟ دوما آیا فروش طلایاب تطبیقی کاری قانونی است؟ سوما پلیس و نهادهای مسئول باید بر این شماره‌ها، پیام‌ها و کالای آنها نظارت کنند.
 
صحرایی از تهران


@زمینِ بازی روستای جهان‌تیغ‌آباد را به اهالی پس بدهید
 در روستای جهان‌تیغ‌آباد از سال‌ها قبل زمینی دراختیار اهالی بود که به‌عنوان محل بازی و سرگرمی جوان‌ها استفاده می‌شد تا اینکه یک ارگان با استفاده از نام محیط‌زیست، زمین یادشده را دیوارکشی و فنس‌گذاری کرد و با زدن چاه برای آب شرب اهالی نیز مشکل‌ساز شد. اکنون ضمن اینکه زمین بازی و آب شرب کافی نداریم زمین هم حصارکشی و در دل روستا رها شده است. از مسئولان تقاضا داریم، زمین را به اهالی برگردانند.
 
جوانان روستای جهان‌تیغ‌آباد


   قراضه و کم بودن اتوبوس در مسیر ایستگاه ظفر
 مدام تبلیغات می‌شود که از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید درحالی‌که زیرساخت‌های کافی برای  این امر فراهم نیست. به‌عنوان نمونه در ایستگاه ظفر در اتوبان مدرس هر نیم‌ساعت یک اتوبوس قراضه می‌آید که دودزاست و حتی داخل اتوبوس به سرفه می‌افتید!
 
مشکات ازتهران


@ ارسال پیام انبوه از سیم‌کارت‌های شخصی مسدود شود
 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواهشمندیم که مطابق قانون امکان ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از سیم‌کارت‌های شخصی را مسدود کند.
 
مینایی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید