• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 9 دی 1397
کد مطلب : 42809
+
-

با مردم

@ آب شرب مشهد آلوده و غیرقابل آشامیدن است
‌ آب شرب مشهد در منطقه وکیل‌آباد و هفت‌تیر، زردرنگ و غیرقابل شرب است. امروز بعد از ساعت‌ها قطعی آب، وقتی آب آمد بدبو و زردرنگ بود. بارها به آبفا اطلاع داده‌ایم ولی خبری از بهبود وضعیت آب نیست. چه‌کسی پاسخگوی سلامت مردم منطقه است؟
مسلمی از مشهد

  چرا دانشگاه آزاد به وعده عمل نکرد
 صبح روز شنبه دانشجویان با همان اتوبوس‌های قبلی در ورودی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران روبه‌رو شدند و خبری از اتوبوس‌های نویی که در خبرها آمده بود، نیست. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
حقیقت پژوه پدر یک دانشجو

   فرهنگیان برای بازنشستگی باید پول بدهند!
 فرهنگیان در ازای بازنشستگی باید 700هزار تا یک میلیون تومان بدهند. می‌گویند در دوره احمدی‌نژاد به شما اضافه داده‌اند و الان باید نقدی تسویه کنید تا بازنشسته شوید!  این عدالت است؟
یک فرهنگی از تهران

  یک‌ماه معطلی برای دریافت کارت ماشین
 یک‌ماه قبل تعویض پلاک انجام دادم اما کارت ماشینم هنوز به دستم نرسیده و در این میان از ثبت‌نام کارت سوخت هم بازمانده‌ام. چه‌کسی پاسخگوست؟
سید حسین گورانی از تویسرکان

@ مسئولان آمار دروغ ندهند
 رتبه ایران در گزارش جهانی محیط‌زیست 105 است؛ درحالی‌که مسئولان آن را 88 یا 90 اعلام می‌کنند که این رقم مربوط به سال‌های قبل است. از مسئولان بپرسید برنامه‌های محیط‌زیست و توسعه پایدارشان چه شد؟
مرضیه سبزه‌پرور از کرمان

  چرا پیست دوچرخه پارک بانوان تعطیل است؟
 از یک سال قبل هیچ دوچرخه‌ای برای سوار‌شدن در پیست دوچرخه‌سواری پارک بانوان تهران نیست و از طرفی هم اجازه نمی‌دهند دوچرخه‌های خودمان را به داخل پارک ببریم. مسئولان می‌گویند علت تعطیلی، ناهمواری پیست است. با این همه تلاش که برای توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری می‌شود چرا باید این پیست تعطیل باشد؟
عِلیّه سیدمرتضی از تهران

  متروی قم نیمه‌کاره ماند
 پروژه متروی قم از مدت‌ها قبل نیمه‌کاره مانده و به‌رغم ادعای برخی مسئولان مبنی بر اتمام آن هیچ توسعه‌ای در این طرح دیده نمی‌شود.
قادری از قم

 توجه به امکانات در جنگل شیان ضروری است
 جنگل شیان، نور مناسب و وسایل کافی بازی برای کودکان ندارد؛ ضمن اینکه بخش‌هایی از آن پاتوق معتادان شده و سرویس‌های بهداشتی آن ضمن آلودگی ناامن است. مسئولان توجه کنند.
شیوا بابایی از تهران

  فرق بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی و کشوری چیست؟
 تأمین‌اجتماعی از درآمد خود کارگران شکل گرفته است و همیشه هم به دولت کمک می‌کند. اما چرا همیشه بازنشستگان کشوری در اولویتند؟ چه زمانی یکسان سازی حقوق‌ها صورت می‌گیرد که از تبعیض‌ها نجات پیدا کنیم؟ 
محمودی از کرج

  عکس‌های مادرم را به من برسانید
 چندی  قبل گوشی تلفن همراهم را گم کردم که عکس‌های مرحوم مادرم در آن بود. از یابنده می‌خواهم حداقل عکس‌ها را روی سی‌دی بریزد و به من برساند.
نظری از تهران

@ جز خصوصی سازی مدارس راهی برای صرفه جویی نیست؟
 در بودجه سال 98که رئیس‌جمهور تقدیم مجلس کرد، فرایند واگذاری مدارس و دانش‌آموزان به بخش خصوصی قطعی و لازم‌الاجراست و از این پس باید منتظر رشد قارچ گونه مدارس خصوصی باشیم، آیا واقعا راه دیگری برای صرفه‌جویی
 نیست؟
بهنام سیادتی

  مشکل پارکینگ در محدوده متروی صیادشیرازی
 کنار متروی صیاد شیرازی یک میدان میوه‌و‌تره‌بار هم هست درحالی‌که خود منطقه پرتراکم است. تداخل این سه موضوع باعث شده اهالی جای پارک پیدا نکنند چه رسد به مسافران و مشتریان مترو و میدان تره‌بار. مسئولان چاره‌ای بیندیشند.
خوش‌بین از تهران 





 

این خبر را به اشتراک بگذارید