• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 9 دی 1397
کد مطلب : 42803
+
-

کوتاه از حادثه

  واژگونی خودرویی با 3دانش‌آموز
واژگونی خودرویی که 3دانش‌آموز را به مدرسه می‌برد، موجب مصدومیت دانش‌آموزان و انتقال آنها به بیمارستان شد. این حادثه صبح دیروز در منطقه هیرمند در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که 3دانش‌آموز که فاصله روستای‌شان با مدرسه حدود 30کیلومتر است سوار بر خودروی سمند که متعلق به پدر یکی از آنها بود راهی مدرسه شدند. در بین راه اما حادثه سراغ آنها آمد و در محوز زابل - هیرمند خودروی آنها با یک پراید برخورد کرد و واژگون شد. علی مرادی، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به ایسنا گفت: این خودرو سرویس مدرسه نبود، بلکه خودروی پدر یکی از دانش‌آموزان بود. وی ادامه داد: در این حادثه ۲ دانش‌آموز دبیرستان شهید میرحسینی دوره متوسطه اول شهرستان هیرمند بعد از انتقال به بیمارستان امیرالمومنین(ع) زابل به‌صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند. همچنین سعید دهمرده، دانش‌آموز پایه هشتم این دبیرستان نیز در بیمارستان بستری است و تحت مداوا قرار دارد.

  بخاری نفتی بلای جان دختر نوجوان شد
دختر روستایی وقتی می‌خواست داخل بخاری نفتی نفت بریزد دچار حادثه شد و بر اثر سوختگی جانش را از دست داد. به‌گزارش باشگاه خبرنگاران، این حادثه عصر جمعه در روستای ندام غربی واقع در بخش جزینک شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد. آیت‌الله قره‌گوزلو، فرمانده انتظامی زهک در این‌باره گفت: دختر 17 ساله درحال پرکردن مخزن چراغ نفتی بوده که مقداری از نفت روی شعله آتش و لباسش ریخته و با شعله‌ور شدن آتش در حریق گرفتار شده است. وی در ادامه گفت: با وجود انتقال مصدوم به بیمارستان او به دلیل سوختگی جانش را از دست داد. 

  تصمیم جاعل حرفه‌ای در محاصره پلیس 
جاعل حرفه‌ای و سابقه‌دار که تحت تعقیب پلیس پایتخت بود وقتی خود را در محاصره مأموران دید به زندگی‌اش پایان داد. به گزارش همشهری، چندی قبل گزارشی از دادیار شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار مأموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که نشان می‌داد سارق سابقه‌داری به نام امیر اقدام به فروش سکه‌های جعلی می‌کند. کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه وی را در خیابان جمهوری شناسایی کنند. در چنین شرایطی کارآگاهان پایگاه چهارم، صبح پنجم دی‌ماه راهی مخفیگاه امیر که طبقه اول ساختمانی مسکونی بود، شدند، اما او وقتی متوجه شد که پلیس خانه مجردی‌اش را محاصره کرده فکر فرار به سرش زد. او از طریق حیاط‌خلوت وارد ساختمان همسایه شد و از آنجا خود را به پشت‌بام رساند. دورتا دور ساختمان اما پر از مأمور بود که به او اخطار می‌دادند خودش را تسلیم کند. امیر اما با اسلحه کلت کمری که همراهش بود شروع کرد به سمت مأموران تیراندازی کردن. او سعی داشت هر طور شده فرار کند اما همان لحظه مأموران کلانتری جامی هم به افسران آگاهی پیوستند و اطراف را محاصره کردند تا مانع فرار متهم تحت تعقیب شوند. مرد مسلح که تمام راه‌های فرار را به روی خودش بسته می‌دید اسلحه را روی شقیقه‌اش گذاشت و ماشه را کشید. او روی زمین افتاد و به بیمارستان منتقل شد اما جانش را از دست داد. از سوی دیگر کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه امیر، چند کارتن کاغذ بسته‌بندی شده که مربوط به سکه‌های طلا بود به همراه دستگاه جعل سکه و چندین سکه تقلبی کشف کردند. علاوه بر این مأموران شیشه، دستگاه جعل پلاک خودرو، شاه‌کلید و تعداد زیادی کارت عابربانک کشف کردند. با دستور قاضی جنایی جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی همدستان متهم آغاز شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید