• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 9 دی 1397
کد مطلب : 42804
+
-

سارقان گاوصندوق‌های شهرک غرب در دام پلیس

سارقان گاوصندوق‌های شهرک غرب در دام پلیس

2سارق سابقه‌دار با دستبرد به 30خانه در شهرک غرب گاوصندوق‌ها را می‌دزدیدند و در هر سرقت بین 200 تا 800میلیون تومان نصیب‌شان می‌شد اما سرانجام توسط پلیس دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، از حدود 2سال پیش چندین مورد سرقت گاوصندوق از منازل شهروندان در مناطق شهرک غرب و سعادت‌آباد به پلیس گزارش شد و گروهی از مأموران کلانتری۱۳۴ شهرک غرب تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد سارق یا سارقان کاملا حرفه‌ای هستند و در سرقت‌هایی برق‌آسا از خانه‌ها گاوصندوق‌ها را می‌دزدند. هرچند ابتدا سرنخی از متهمان وجود نداشت اما روز پنجشنبه هفته گذشته مأموران به اطلاعاتی درباره سارقان تحت تعقیب دست یافتند و آنها را هنگام دستبرد به خانه دیگری دستگیر کردند.
سرهنگ کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این‌باره گفت: در جریان دستگیری متهمان آنها تلاش کردند فرار کنند اما مأموران بعد از تعقیب و گریز 2متهم را دستگیر کردند. وی ادامه داد: 2متهم پس از انتقال به کلانتری ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند اما در تحقیقات تکمیلی به جرم خود اعتراف کرده و گفتند با سرقت گاوصندوق‌ها از هر خانه حدود ۲۰۰ تا ۸۰۰میلیون تومان به جیب زده‌اند.
ظهیری با بیان اینکه تاکنون ۳۰شاکی از سوی مأموران کلانتری شناسایی شده‌اند، گفت: هر 2متهم از مجرمان سابقه‌دار هستند و حتی یکی از متهمان حدود یک‌ماه است که از زندان آزاد شده و دوباره اقدامات مجرمانه خود را از سرگرفته بود. به گفته وی متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره از سوی مأموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید