• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 9 دی 1397
کد مطلب : 42714
+
-

مهاجم سابق وردربرمن و لستر در تیررس پرسپولیس

با جذب احتمالی نادری در خط دفاع حالا برانکو در لیست خود به‌دنبال یک مهاجم گلزن است. در شرایطی که گفته می‌شد قرارداد باشگاه پرسپولیس با گوچی به‌زودی امضا خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد و دستمزد بالای این بازیکن باعث شد تا مذاکرات با او به بن‌بست بخورد.
برانکو در کنار گوچی نام یک مهاجم خارجی و مهدی طارمی را هم در لیست خود قرار داده که باید دید در روزهای آینده کدام‌یک از این دو بازیکن سرخپوش خواهند شد. در خصوص جذب طارمی اوضاع کمی پیچیده است. طارمی در بین هواداران پرسپولیس با توجه به اتفاقاتی که برای این باشگاه رقم زد اصلا مقبولیت گذشته را ندارد و از طرفی با وجود علاقه شدید برانکو به این بازیکن، طارمی یک فصل دیگر با الغرافه قرارداد دارد و مبلغ قابل توجهی هم دستمزد دریافت کرده است. نکته مهم‌تر اینکه طارمی هم‌اکنون برای حضور در جام ملت‌ها در تیم ملی حضور دارد و برای پیوستن به پرسپولیس باید برانکو تا پایان جام ملت‌ها صبر کند.
از باشگاه خبر می‌رسد که برانکو خودش شخصا در کرواسی مذاکرات با یک مهاجم خارجی را آغاز کرده است. مارکو فوتاکس- مهاجم سابق وردربرمن آلمان و لسترسیتی- بازیکنی است که مدنظر برانکو قرار گرفته و احتمال پیوستن او به جمع سرخپوشان بسیار زیاد است.
این بازیکن 28ساله مجاری، فوتبال حرفه‌ای خود را در وردربرمن آلمان آغاز کرد و در 13بازی برابر این تیم 3گل به ثمر رساند. مارکو در سال2012 راهی پورتموث انگلیس شد اما در انگلیس نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و در 29بازی تنها 5گل به ثمر رساند. این مهاجم مجاری بعد از آن راهی لسترسیتی شد که با وجود تعداد بازی کم و 9بازی تنها یک گل به ثمر رساند. شاید اوج درخشش این بازیکن 196سانتی بعد از پیوستن به تیم هایدوک اسپلیت کرواسی بود که توانست در 37بازی 20گل برای تیمش بزند.
فوتاکس بعد از حضور در تیم ملی زیر 21ساله‌های مجارستان از سال2014 چند بار به تیم بزرگسالان مجارستان هم دعوت شده است. باید دید با توجه به مذاکرات برانکو با این بازیکن در نهایت این مهاجم مجاری برای پیوستن به پرسپولیس راهی ایران خواهد شد یا در نهایت مهاجم دیگری به پرسپولیس خواهد پیوست؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :