• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 2 دی 1397
کد مطلب : 41967
+
-

پرفروش‌های جنایی نیویورک‌تایمز

دریچه
پرفروش‌های جنایی نیویورک‌تایمز

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود فهرست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته داستان معمایی دِلیا اُوِنز پس از 15هفته از انتشار در میان پرفروش‌ها قرار گرفته است.
به‌گزارش نیویورک‌تایمز، «فرضی» نام جدیدترین کتاب جان گریشام است که پس از 8هفته از انتشار در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد؛ داستان جنایی دیگری از نویسنده آمریکایی که مثل دیگر آثارش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. 
سربازی به‌جامانده از جنگ جهانی دوم به نام پیت یک روز صبح از خواب بیدار می‌شود، لباس‌هایش را می‌پوشد، وارد کلیسایی می‌شود و پدر روحانی را به قتل می‌رساند! و در جواب قاضی، وکیل و اطرافیانش اعلام می‌کند: «حرفی برای گفتن ندارم». «آتش و خون» نوشته جورج مارتین هم در هفته نخست انتشار در صدر پرفروش‌های نیویورک‌‎تایمز قرار داشت و حالا پس از 3هفته در رده دوم قرار گرفته. «هر نفس» نوشته نیکولاس اسپارکز نیز پس از گذشت 9هفته از انتشار در جایگاه سوم پرفروش‌ها قرار دارد. 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز هم 15هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد اما در میان 5کتاب اول این فهرست قرار نگرفته بود و حالا پس از 15هفته در رده چهارم پرفروش‌هاست. «هدف: آلکس کراس» نوشته جیمز پترسون هم که در هفته نخست انتشار در جایگاه دوم پرفروش‌ها قرار گرفت، حالا پس از 4هفته در جایگاه پنجم قرار دارد. آلکس کراس نام شخصیت اصلی داستان‌های جیمز پترسون است که در واقع شرلوک هولمز قاره آمریکا محسوب می‌شود. 
«هدف» سی‌وششمین مجموعه از داستان آلکس کراس است که باز به‌دنبال رمزگشایی از قتلی دیگر است. شخصیتی که دریافتن پاسخ سؤال‌هایش تنها به توانایی‌های خاصش به‌عنوان یک کارآگاه تکیه نمی‌کند و روانشناس ماهری است که با تحلیل آگاهانه خود از انسان‌ها و وضعیت اطرافش به‌گونه‌ای به سوی کشف حقیقت قدم برمی‌دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید