• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 1 دی 1397
کد مطلب : 41702
+
-

پانادیچ: امیدوارم بیرانوند به یک تیم مهم اروپایی برود

پرسپولیس سرانجام به پایان محرومیت خود در نقل و انتقالات رسید و توانست در این فصل هم در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد. سرخپوشان در شرایطی نیم‌فصل را به پایان رساندند که مانند 2فصل گذشته، باز هم رکورد بسیار خوبی را در خط دفاعی از خود به جا گذاشتند و در کنار استقلال کمترین گل خورده را داشتند. علیرضا بیرانوند که در 3 فصل گذشته نقش مهمی درون دروازه سرخپوشان داشته است حالا شنیده می‌شود که شاید در نیم‌فصل دوم دیگر در جمع سرخپوشان نباشد و راهی اروپا شود. به همین دلیل با ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس صحبت کردیم و مربی کروات سرخپوشان درخصوص مسائل مختلفی با همشهری به گفت‌وگو پرداخت:
   پرسپولیس با همه مشکلاتی که داشت نیم‌فصل را به خوبی به پایان رساند.
به‌نظرم ما نیم‌فصل را خوب نه، بلکه بسیار خوب تمام کردیم. احتیاجی نیست که بگویم چه مشکلاتی داشتیم و همه آن را به‌خوبی می‌دانند اما توانستیم با قدرت بازی کنیم و تنها به خاطر تفاضل گل قهرمان نیم‌فصل نشدیم.
   کسی فکرش را نمی‌کرد که بتوانید چنین نتایجی را کسب کنید.
واقعا کار سختی بود و همه بازیکنان با تمام وجود برای تیم بازی کردند و واقعا به همه آنها افتخار می‌کنم.
   برانکو در این 3 سال نشان داد که چقدر کار خودش را خوب بلد است.
افتخار می‌کنم که در کنار برانکو کار کردم. برانکو یک مربی حرفه‌ای است که هر جا کار کرده نشان داده که چقدر در کار خودش وارد است و به‌نظر من برانکو فوق‌العاده است.
   شاید بزرگ‌ترین حسرت پرسپولیس قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان بود.
واقعا همینطور است، خیلی حیف شد. ما در طول فصل و لیگ قهرمانان نشان دادیم که چه تیم فوق‌العاده‌ای هستیم و این را در بازی برابر تیم‌های پرقدرتی مانند الدوحیل و السد نشان دادیم و شاید اگر محروم نبودیم می‌توانستیم این ما باشیم که جام قهرمانی را بالای سر می‌بریم.
   پرسپولیس می‌تواند این فصل را هم قهرمان شود.
ما تیمی هستیم که مانند باشگاه‌های اروپایی بازی می‌کنیم و مطمئن باشید که در این فصل هم مدعی جدی قهرمانی خواهیم بود.
   شنیده می‌شود که بیرانوند شاید راهی اروپا شود.
بیرانوند بهترین دروازه‌بان است و خوشحالم که 3 سال او را در اختیار داشتیم. بیرانوند نشان داده که می‌تواند در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کند.
   مشکلی با جدایی بیرانوند نخواهید داشت؟
می‌دانم که بیرانوند در ابتدای فصل پیشنهادهای زیادی داشت اما به خاطر پرسپولیس نرفت، اما ما هنوز هم به بیرانوند احتیاج داریم و امیدوارم اگر بیرانوند می‌خواهد برود به یک تیم مهم اروپایی برود.

این خبر را به اشتراک بگذارید