• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 29 آذر 1397
کد مطلب : 41656
+
-

با مردم

  پیام‌های همدردی شما رسید
 به‌دنبال حادثه آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه در زاهدان شمار زیادی از خوانندگان روزنامه اقدام به فرستادن پیام‌های تسلیت برای خانواده‌های این دانش‌آموزان و انتقاد از مسئولان کرده و تقاضای برخورد با مسببان این حادثه را داشته و خواهان پایان دادن همیشگی به حوادث اینچنینی شده‌اند. به‌دلیل یکسان بودن و شباهت محتوای اغلب پیام‌ها و کمبود جا، چاپ این تعداد پیامک ممکن نبود، اما روزنامه همشهری همانند یکایک شما همراهان، امید دارد که دیگر خبر حوادث اینچنینی را منتشر نکند.
ستون سخنگاه

   مشکلات صندوق بازنشستگان کارکنان شهرداری تهران
 صندوق بازنشستگان کارکنان شهرداری از 6ماه قبل هر‌ماه حقوق‌ها را با چند روز تأخیر می‌پردازد و این تأخیر هر‌ماه بیشتر می‌شود. از 6ماه قبل خوارباری به بازنشستگان نداده و از مواد پروتئینی که قبلا می‌دادند هم خبری نیست. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
خسرو از کارکنان بازنشسته شهرداری تهران

@ جاده کوزان به گهواره در کرمانشاه آسفالت ندارد
 جاده کوزان به گهواره در کرمانشاه از بس ناهموار است نمی‌توان نام جاده بر آن گذاشت. در برخی از چاله‌های این جاده می‌توان مقداری آسفالت بسیار قدیمی یافت؛ یعنی عملا چیزی از آسفالت جاده درکار نیست. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
گودرزی از کرمانشاه

  مشکل تخلیه و تخریب بخشی از منازل چیذر
 اخیرا حدود 170خانواده با جمعیتی بالغ بر 700نفر از اهالی محله چیذر بنا به دستور ریاست محترم شعبه 1171مجتمع قضایی قدس مبنی بر صحت ادعای مالکیت فردی در مورد اراضی منطقه، مجبور به تخلیه و تخریب منازل شده‌ایم. با توجه به اینکه طبق رأی وحدت رویه دیوانعالی کشور مدعی خلع ید باید دارای سند مالکیت باشد و مدعی، فاقد سند مالکیت است اما ساکنان منطقه همگی اسناد و مدارک رسمی دارند، از مسئولان ذی‌ربط تقاضای رسیدگی فوری به این موضوع را داریم.
جمعی از اهالی محله چیذر

   شهرداری کرمان چراغ شهر را روشن کند
 معابر شهر کرمان در اغلب نقاط تاریک است و حتی در نقاط مرکزی شهر اغلب تیرهای برق روشنایی ندارند. لطفا شهرداری کرمان اقدام کند که هم شهر زیباتر شود هم امنیت بیشتر.
اسمایی از کرمان

   چرا بر مشاوران املاک نظارتی نیست
 با وجود مصوبه اسناد و املاک در مورد حق مشاوره، چرا نظارتی بر عملکرد مشاوران املاک نیست. ملکی را در پونک به قیمت 2میلیارد و700هزارتومان  فروختم که مشاور املاک یک درصد حق مشاوره و تنظیم قرارداد می‌خواهد. از مسئولان درخواست رسیدگی دارم.
جلیلوند از تهران

  زباله‌های روبه‌روی پادگان در جاده مشهد 
 در جاده مشهد روبه‌روی پادگان یگان ویژه قبل از زیرگذر که جاده عرض کمی دارد و نیز زیر‌گذر پیاده‌رو، روبه‌روی خانه‌های سازمانی و پارکینگ یگان ویژه مملو از زباله است. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
انارکی

  سگ‌های ولگرد آرامش شهرک گلستان را گرفته‌اند
 تعداد زیاد سگ‌های ولگرد در شهرک گلستان واقع در منطقه 4شهرداری تهران به‌خصوص در محدوده خیابان سراج باعث سلب امنیت و آرامش به‌خصوص برای کودکان و کهنسالان شده است. از مسئولان شهرداری تقاضای جمع‌آوری و ساماندهی این حیوانات سرگردان را داریم.
ترابی از شهرک گلستان 

   از اسفند 96منتظر دریافت خودرو هستیم
 تعدادی از مشتریان ایران‌خودرو در شمال کشور هستیم که اسفند سال گذشته 25میلیون به‌حساب ریخته‌ایم که چند‌ماه بعد خودرو تحویل بگیریم، نه‌تنها خودرویی نگرفته‌ایم بلکه پاسخ ما را هم نمی‌دهند. آن زمان که این رقم را دادیم دلار زیر 4هزار تومان بوده و اکنون بعد از اینهمه بدعهدی می‌خواهند ماشین‌های احتکار شده را به قیمت بالا به ما تحویل دهند. از مسئولان قوه‌قضاییه تقاضای رسیدگی داریم.
مشتریان ایران خودرو در شمال کشور

@  قطع تلفن‌های مرکز شهید اکبری از 25روز قبل
 مشکل قطعی ۲۵روزه تلفن‌های مرکز شهید اکبری تهرانپارس منطقه ۴تهران را به اطلاع مسئولان برسانید. هر روز مراجعه حضوری و پیگیری تلفنی با شماره ۲۰۱۱۷را داریم ولی هیچ‌کس پاسخگو نیست و تنها پاسخ این است که «کابل‌ها سرقت شده و امکان جایگزینی سریع نداریم». صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
محمدزاده از تهرانپارس 

  نمایشگاه‌های فصلی به داد مردم برسند
 با توجه به گرانی‌های بی‌رویه و نیاز همه مردم به خرید کالا با قیمت مناسب، مسئولان نمایشگاه‌های فصلی برگزار کنند تا اندکی به مردم کمک شود؛ مثلا نمایشگاه پوشاک زمستانی می‌تواند برای خیلی از خانوارها مفید باشد.
بیاتی از سنندج

   چرا کارت المثنای مترو نمی‌دهند؟
 قبلا اگر کارت متروی خود را گم می‌کردید با ارائه قبض پرداخت آن می‌توانستید دوباره از مترو کارتی بگیرید اما اکنون اینگونه نیست. وقتی پرینت شارژ کارت متروی خود را به باجه برده و درخواست المثنی کردم گفتند دوباره باید کارت بخرید. این فروش اجباری کارت و کسب درآمد نیست؟
عبداللهی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید