• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 21 آذر 1397
کد مطلب : 40609
+
-

وزیر کشور در دیدار 17نفر از مدیران رسانه‌ها

دمیدن بر موج ناامیدی به همه لطمه می‌زند


رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در گفت‌وگو با مدیران رسانه‌ها، بر امیدآفرینی، تقویت اعتماد عمومی، انتقاد کارشناسانه و منصفانه و حرکت در مسیر افزایش کارآمدی و وحدت و انسجام جامعه از سوی رسانه‌ها تأکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در نشست با 17نفر از مدیران رسانه‌ای گفت: بخش اصلی کار ما در ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، پیشگیری از بروز تنش‌های اجتماعی در نتیجه مشکلات اقتصادی است. وی افزود: دمیدن بر امواج ناامیدی به همه لطمه می‌زند؛ وزیر یا خبرنگار، در شرایط ناامیدی، هیچ یک نمی‌توانند کاری را پیش ببرند.

 بنابراین در همه رویکردها، باید هدفگذاری درستی را از همه نیروها در کشور شاهد باشیم و با نگرش مسئولانه وظایف خود را دنبال کنیم.

رحمانی فضلی با مرور برخی از جریان‌سازی‌های‌ کذب و خلاف واقع مطرح شده در برخی رسانه‌ها و در مقام طرح یک نمونه مهم در این عرصه گفت: اینکه برخی گفتند و احیاناً کماکان می‌گویند که دولت خودش ارز را گران کرده است، اشهد بالله این یک ادعای دروغ است. دولت می‌داند با افزایش قیمت ارز، تنش‌های اجتماعی بیشتر می‌شود و این همان خواست دشمنان است، پس دولت هرگز چنین انتخابی نخواهد داشت. وزیر کشور افزود: وقتی کسی چنین ادعای خلاف واقعی را مطرح می‌کند، آیا نباید از او طلب مستندات کرد؟!  رحمانی فضلی با بیان اینکه هرگز مخالف طرح انتقادات نیستیم، ادامه داد: هیچ حکومتی بدون انتقاد باقی نمی‌ماند و بدون رسانه‌ها نیز حکومت‌ها نمی‌توانند به خوبی عمل کنند.

وی تأکید کرد: مسئله بر سر طرح مستند، منصفانه و کارشناسی مسائل است. رحمانی فضلی گفت: از فروردین98 مباحث انتخاباتی به مسائل کشور اضافه می‌شود و شرایط سیاسی جدیدی خواهیم داشت و رسانه‌ها می‌توانند در مدیریت این شرایط به ما کمک کرده و در واقع رسانه‌ها باید به بهترین نحو، بستر تحقق منافع ملی را فراهم کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید