• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 23 دی 1396
کد مطلب : 4006
+
-

اعلام شرایط بازخرید سهام کنتورسازی

شرایط باز خرید سهام کنتورسازی اعلام شد. معاملات سهام شرکت کنتورسازی ایران از 13شهریور پارسال متوقف شده است. پرونده برخی مدیران این شرکت در مراجع قضایی درحال پیگیری است. براساس مصوبه شورای بورس برای خروج سهامداران از بن بست پیش آمده، مجوز انجام معاملات سهام شرکت کنتورسازی در خارج از ساعت معاملاتی در بورس صادر شده است.

به این ترتیب دارندگان سهام این شرکت می‌توانند برای فروش سهام خود، به یکی از شرکت‌های کارگزاری مراجعه و با ارائه دستور فروش و تکمیل تعهدنامه سهام خود را واگذار کنند.طبق اطلاعیه رسمی بورس تهران، این معامله براساس شروط شرکت بورس درخصوص قیمت و حداکثر میزان سهام قابل خرید از هر کد سهامداری (فقط حقیقی) انجام می‌پذیرد. بر این اساس، دارندگان سهام تا 20هزار سهم، امکان فروش حداکثر 2هزار سهم را دارند و دارندگان سهام بیش از 20هزار سهم، امکان فروش حداکثر 10درصد از موجودی سهام خود را دارند.

 

   شرط‌های بازخرید سهام

 

 علی صحرایی، معاون بورس تهران گفت: فقط سهامداران حقیقی این کنتورسازی می‌توانند با مراجعه به شرکت‌های کارگزاری، به ارائه سفارش فروش با قیمت 21هزار و 75ریال برای هر سهم اقدام کنند. او ادامه داد: پس از 5روز کاری، سهام تجمیع شده در روز پنجم عرضه می‌شود. به گفته او قرار است بانک‌های اقتصاد نوین و پاسارگاد سهام عرضه شده را خریداری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :