• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 15 آذر 1397
کد مطلب : 39959
+
-

استقبال غیرمنتظره هواداران پرسپولیس از مظاهری

جدایی بیرانوند از جمع سرخپوشان، رنگ جدی‌تری به‌خود گرفته است. هرچند که خود بیرانوند هنوز برنامه‌ای برای آینده ندارد، اما برانکو دیگر خود را آماده جدایی او کرده است. علیرضا بیرانوند روز سه‌شنبه در پایان بازی برابر ذوب‌آهن به سراغ مظاهری رفت و بعد از گفت‌وگویی کوتاه و البته چند‌شوخی با دروازه‌بان ذوب‌آهن، او را به سمت هواداران پرسپولیس برد که اتفاقا این دروازه‌بان با استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران پرسپولیس همراه شد. هواداران پرسپولیس به‌شدت این دروازه‌بان را تشویق کردند و امیدوار هستند درصورت رفتن بیرانوند مظاهری بتواند جانشین او شود.
جالب اینکه بعد ازتشویق هواداران، برانکو نیز به سمت مظاهری رفت و به او خسته نباشید گفت و برخورد گرمی با او داشت تا شایعه پرسپولیسی‌شدن این دروازه‌بان بیش از گذشته به گوش برسد. اما مظاهری در این خصوص نمی‌خواهد وارد حاشیه شود و در پایان این بازی گفت:«من اصلا قرار شده در این مورد صحبت نکنم ولی فعلا در ذوب‌آهن هستم و تا زمانی که در این تیم باشم با تمام وجود بازی می‌کنم».
   آذری: خودمان به مظاهری نیاز داریم
البته مظاهری تا پایان فصل با ذوبی‌ها قرارداد دارد و بعید است مسئولان ذوب‌آهن به‌راحتی به این دروازه‌بان رضایت‌نامه بدهند. آذری در پایان بازی پرسپولیس برابر تیمش درخصوص احتمال جدایی مظاهری گفت: «رشید تا پایان فصل قرارداد دارد و امروز هم بهترین بازیکن زمین بود. فعلا از هیچ تیمی پیشنهاد خاصی ندارد و به او نیاز داریم. کارهای مهمی داریم، نیم‌فصل سختی را پیش‌رو داریم و باید در پلی‌آف آسیا حضور پیدا کنیم و خودمان به مظاهری نیاز داریم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید