• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 14 آذر 1397
کد مطلب : 39836
+
-

طناب دار بر گردن عامل تجاوز به دختر 13ساله


پایان حادثه تلخ آزار دختر 13ساله در یکی از روستاهای گرگان که باعث شده بود او دست به‌خودکشی بزند، اعدام مرد متجاوز بود.

به گزارش همشهری، 27خرداد‌ماه سال گذشته دختر 13ساله‌ای همراه با یکی از دوستانش در یکی از روستاهای اطراف گرگان مشغول صحبت کردن بودند که ناگهان پسر جوانی سر رسید. او از اشرار منطقه و جوان بدنامی بود. 2دختر نوجوان با دیدن او ترسیدند و یکی از آنها پا به فرار گذاشت اما دختر 13ساله گرفتار مرد شرور شد. او که چاقو در دست داشت با تهدید، دختر نوجوان را به محل خلوتی کشاند و وی را مورد آزار و اذیت قرار داد. در آن ساعت از شب هیچ‌کس نبود که به دختر نوجوان کمک کند و جوان متجاوز او را رها کرد و گریخت.

دختر نوجوان آن شب به زحمت توانست خودش را به خانه برساند. او همه‌‌چیز را برای مادرش بازگو کرد و قرار شد صبح برای شکایت نزد پلیس بروند. وقتی صبح شد مادر دختر نوجوان بالای سر دخترش رفت و با صحنه هولناکی روبه‌رو شد. او با خوردن تعداد زیادی قرص دست به‌خودکشی زده بود. دختر نوجوان به کما رفت و چند روز روی تخت بیمارستان با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کرد و در نهایت تسلیم مرگ شد.

با شکایت مادر او، تلاش‌های پلیس برای دستگیری جوان متجاوز آغاز شد. او مدام مخفیگاهش را تغییر می‌داد و کار را برای پلیس دشوار می‌کرد. با وجود این بعد از چند روز تعقیب و گریز سرانجام دستگیر شد. با اینکه او ابتدا همه‌‌چیز را منکر می‌شد اما وقتی فهمید قربانی‌اش پیش از مرگ همه‌‌چیز را بازگو کرده، به ناچار جزئیات آزار و اذیت او را بازگو کرد. شواهد نشان می‌داد متهم پیش از این نیز به اتهام تجاوز دستگیر شده اما چون دلایل محکمی علیه‌اش وجود نداشت تبرئه و آزاد شده بود. این‌بار اما همه شواهد و مدارک علیه او بود. به این ترتیب در دادگاه کیفری یک استان گلستان محاکمه و با رأی قضات دادگاه به اتهام تجاوز به عنف و آدم‌ربایی به اعدام محکوم شد. هرچند متهم و وکیل مدافعش به رأی دادگاه اعتراض کردند اما قضات دیوانعالی کشور رأی دادگاه را تأیید کردند و جوان متجاوز صبح روز دوشنبه به دار مجازات آویخته شد.

سرهنگ مروتی، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با قدردانی از جدیت قوه قضاییه در محاکمه و مجازات مرد متجاوز گفت: در جریان بررسی‌های تخصصی تجاوز به دختر نوجوان ثابت شده بود و اجرای حکم اعدام چنین افرادی، می‌تواند درس عبرتی برای بقیه مجرمان و نشان دادن اقتدار دستگاه قضایی باشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید