• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 14 آذر 1397
کد مطلب : 39832
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@  طرح پاییزه کتاب شهرستان‌ها
طرح پاییزه کتاب در شهرستان‌ها بی‌رنگ و بوست. در کنار کتاب‌هایی که در مکان‌های تعیین‌شده عرضه می‌شود، بیشترین عناوین مربوط به کتاب‌های آشپزی، تعبیر خواب، فال، عشق، رمان و نیز اقلامی ازجمله تسبیح، دستنبد و... است.
 

مسعودی از بجنورد


  شأن تئاترشهر حفظ شود
قبول که بیکاری زیاد و وضع اقتصادی مردم نابسامان است و همه گرفتاریم، اما آیا واقعا در ‌‌شأن مکان‌های فرهنگی مانند تئاتر‌شهر است که اطراف آنها شبیه بازارهای محلی شود؟ حتی زیرگذر منتهی به این مکان شبیه بازارهای محلی شهرستان‌های دور است که نمی‌توان آن را نمادی فرهنگی به‌حساب آورد. لطفا مسئولان اگر کاری برای فرهنگ نمی‌کنند به بهانه نان، تیشه به ریشه آن نزنند. حتما می‌توان دستفروشان را در مکانی دیگر ساماندهی کرد.
 
کریمی از تهران


  تکیه پزشکان بر دستگاه‌های تشخیصی تا کجا؟
چرا برخی پزشکان برای هرکاری بیمار را به ‌‌ام‌آرآی و سی‌اتی‌اسکن و رادیوگرافی ارجاع می‌دهند. آیا اینها در دانشگاه نحوه تشخیص بیماری از روی علائم بالینی را فرانگرفته‌اند؟ کجا هستند آن پزشکانی که با نگاه‌کردن به بیمار نسخه نهایی می‌دادند؟ بعد از مدت‌ها دکتر رفتن و آمدن و تشخیص کمردرد با ‌‌ام‌آر‌آی و آسیب احتمالی در کمر، ‌معلوم شد  که اصلا مشکل من کمر نیست و مشکل از لوزالمعده است که درد آن به ناحیه پشت سرایت کرده. اگر به موقع این درد را برایم تشخیص می‌دادند مشکلات امروز را نداشتم.
 
افشین رحمانی از مشهد


   توسعه بوستان ولایت چه شد؟
بوستان ولایت یکی از ظرفیت‌های عالی و عظیم جنوب‌شهر تهران است که با گذشت چند سال از افتتاح آن اکنون تبدیل به پایگاهی برای خانواده‌ها شده است. اما بعد از گذشت چند سال، دیگر از بهسازی و گسترش فضاهای سبز این پارک خبری نیست.
 
پورشمس از هلال‌احمر


  بیمارستانی که داروهای آزاد و گران را تحمیل می‌کند
داروخانه یکی از بیمارستان‌های آبادان اکثر داروهایش آزاد و گران است و پزشکانش این داروها را به بیماران تحمیل می‌کنند. چه‌کسی مسئول نظارت بر این وضع است؟ بیماران در ا ین بیمارستان با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. از مسئولان وزارت بهداشت و مسئولان استانی درخواست رسیدگی به موضوع را داریم.
 
04...091908


  کارت هوشمند چه شد؟
5 ماه قبل با کلی مخارج برای کارت هوشمند اقدام کردم اما هر بار که برای دریافت کارت مراجعه می‌کنم می‌گویند کاغذ مخصوص کارت هوشمند را نداریم. پس چرا مسئولان ثبت‌احوال در برنامه زنده صداوسیما هر از چندگاهی اعلام می‌کنند اعتبار کارت ملی رو به اتمام است یا تا فلان تاریخ برای دریافت کارت هوشمند فرصت دارید؟
 
فضلی از یزد


@  شناورهای غیرمجاز همچنان صید می‌کنند
بنویسید که هزاران شناور ناشناس که معلوم نیست از کجا آمده‌اند مشغول صید از سواحل خلیج‌فارس و دریای عمان هستند. مسئولان هر از چند گاهی به این شناورها هشدار می‌دهند و آنها را دور می‌کنند، اما به محض فراهم‌شدن شرایط آنها دوباره به صیادی غیرمجازشان ادامه می‌دهند.
 
حیدرزهی از چابهار


  کاریابی‌ها کلاهبرداری می‌کنند
کاریابی‌های مستقر در تهران، به‌خصوص در جنوب شهر، روزانه کلی پول از کنار فریب کارگران و افراد جویای کار به جیب می‌زنند. چه‌کسی مسئول نظارت است؟
 
امینیان از میدان خراسان


  کندی تعریض محورهای شمالی
سال‌هاست که محورهای شمالی کشور، ازجمله هراز در حال تعریض هستند اما کندی تکمیل این پروژه‌ها به حدی است که خود همین تعریض عامل تصادفات شده است.
 
اصغری از بابل


  جایزه‌های سرکاری!
یک‌سال قبل در مسابقه نما‌به‌نما شبکه آی فیلم برنده یک میلیون تومان شدم که تاکنون با تمام پیگیری‌هایی که کرده‌ام خبری از جایزه‌ام نیست. آیا این جایزه‌ها سرکاری‌است؟
 
 حسن‌زاده از تهران


  پارک در پارکینگ معلولان ممنوع
در بیمارستان تهران کلینیک، جایگاه پارک معلولان پر از ماشین‌های شخصی است و من به‌عنوان یک معلول نتوانستم در جایی که برای من و امثال من منظور شده پارک کنم و در‌نتیجه توسط پلیس جریمه شدم. لطفا در این زمینه اطلاع‌رسانی کنید  تا شهروندان بدانند حتی درصورت خالی بودن جای پارک، آنها اجازه ندارند در پارکینگ معلولان پارک کنند.
 
اَشوری


  تصمیم وزیر جهاد درست نیست
تصمیم وزیر جهادکشاورزی مبنی بر به رسمیت شناختن نسق زراعی در اراضی زیرآشکوب زاگرس غیرقانونی است و اگر مجوز کشت زیرآشکوب در جنگل‌های بلوط غرب صادر شود این جنگل‌ها که هم‌اکنون نیز به‌دلیل ریزگردها و کمبود نزولات وضع خوبی ندارند بیش از پیش آسیب می‌بینند.
 
شریف مروتی از ایلام


  واقعا سهام عدالت با عدالت توزیع شده است؟
حداقل یک نفر مسئول توضیح بدهد که این چگونه عدالتی است که عده‌ای سهام عدالت دارند و عده‌ای ندارند؟ اگر این سهام برای همه ایرانیان است چرا گزینشی داده‌اند؟ استاد دانشگاهی را می‌شناسم که سهام عدالت دارد یا طلافروشی که سهام عدالت دارد اما این جانب که کارگرم مشمول سهام عدالت نشده‌ام! واقعا چرا؟
 
محمودزاده از یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید