• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 8 آذر 1397
کد مطلب : 39150
+
-

سکوت لوپز شکست

فینال لیگ قهرمانان مدت‌هاست که تمام‌شده اما حاشیه‌های آن بازی هنوز گریبان فوتبال ایران را رها نکرده است. مشاور ایرانی فدراسیون فوتبال قطر که در جایگاه حاضر بود خبری جنجالی را منتشر و جنجالی به‌پا کرد. به گفته راوی در پایان بازی، لوپز -مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی- مشت‌های خود را گره و از قهرمانی کاشیما ابراز خشنودی کرده بود. این خبر که البته با چندروز تأخیر در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های رسمی و معتبر دست به‌دست شد، بار دیگر آتش زیر خاکستر تقابل کی‌روش- برانکو را روشن کرد.
این ماجرا خشم هواداران سرخ را به‌دنبال داشت و در شبکه‌های مجازی جو عجیبی علیه تیم ملی شکل داده شد. سماجت یک خبرنگار در پیگیری این ماجرا باعث درگیری و برخورد خشن کروز، دیگر کمک کی‌روش در حاشیه بازی دوستانه تیم ملی شد و خبرنگاران به تلافی این ماجرا نشست خبری سرمربی تیم ملی را تحریم کردند. برانکو هم در چندنوبت به این ماجرا اشاره کرد و خود را در مجادله سنگین پیش‌آمده بی‌تقصیر دانست و گفت: «مقصر من نیستم که مربی تیم ملی ایران از شکست یک باشگاه ایرانی خوشحال است». هر چند هیچ‌کس دیگر جز علیرضا مسعودی درباره این شادی دردسرساز شهادت نداد و بارها کی‌روش و کادرش این مسئله را انکار کردند، اما داستان در ذهن سرخ‌ها و سرمربی‌شان قطعی به‌نظر می‌رسید.
اما در یک حرکت رو به‌جلو، تصاویری از پیام‌های رد و بدل شده بین لوپز، پانادیچ و علیرضا بیرانوند منتشر می‌شود که نشان می‌دهد مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی و پرسپولیس و بیرانوند، رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و پیش یا پس از هر مسابقه، برای هم آرزوی موفقیت هم می‌کردند!
پیامی که در روز 26شهریور از سوی لوپز برای بیرانوند ارسال شده، آرزوی موفقیت در بازی با الدحیل است. چند روز بعد هم او تولد بیرانوند را تبریک گفته است. روز دوم اکتبر که برابر با 10مهر و بازی پرسپولیس - السد بود، لوپز پیامی حاوی تبریک برای پیروزی در بازی رفت برای بیرانوند ارسال کرد و پیام بعدی به‌نظر می‌رسد بین 2نیمه بازی برگشت نیمه نهایی ارسال شده است؛ جایی که پرسپولیس با نتیجه 1-0 از السد عقب بود و برای برتری، یک گل می‌خواست. در پایان این مکالمه لوپز صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان را به بیرانوند تبریک گفت.
اما گفت‌وگوی او با ایگور پانادیچ جذابیت بیشتری دارد و پیام دوستی مربی گلرهای پرسپولیس و تیم ملی را نمایان می‌کند. 27فروردین، لوپز در دایرکت اینستاگرام، به نوعی قهرمانی پرسپولیس را به پانادیچ تبریک گفت و از او خواست این پیام را به بیرانوند هم برساند. پس از بازی السد، لوپز که برای بیرانوند پیام فرستاده بود، به پانادیچ نیز چنین پیامی ارسال کرد و ایگور در پاسخ به او گفت که بیرانوند واقعا در این بازی بهترین بازیکن زمین بود.
اینها به‌عبارتی می‌تواند پرچم سفیدی باشد از سوی کادرفنی تیم ملی برای پرسپولیسی ها؛ که امیدواریم به صلح پایدار منجر شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید