• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 20 دی 1396
کد مطلب : 3885
+
-

صدای استان‌ها

پرداخت مستمری بازنشستگان

برخی از بازنشستگان تامین اجتماعی بروجرد بیش از 3 ماه است مستمری خود را دریافت نکرده‌اند. در این شرایط سخت و با توجه به گرانی اجناس و کالاهای ضروری، پرداخت نشدن مستمری قشر ضعیف بازنشستگان، شرایط سختی را برای آنان ایجاد کرده است. 

محمودی از لرستان

 

 

رعایت حریم خصوصی 

برخی شهروندان در صف خودپردازها فاصله حریم خصوصی افرادی را که در حال تراکنش هستند رعایت نمی‌کنند و حتی بارها شده برخی افراد به مانیتور دستگاه نگاه می‌کنند. این کار نوعی بی‌احترامی به حقوق شهروندی و حریم خصوصی است.

خدابنده‌لو از همدان

 

 

توجه به زرجوب

رودخانه زرجوب حال و روز خوبی ندارد و سال‌هاست به دلیل وجود زباله در معرض نابودی است. بستر این رودخانه مملو از زباله است و بوی بدی از آن منتشر می‌شود. 

علیزاده از گیلان

 

 

آسفالت نامناسب

جاده مسیر دهستان گاورود موچش در کردستان بسیار نامناسب است و به‌ویژه در فصل سرما برای اهالی مشکلاتی به بار می‌آورد. چند سال است از مسئولان اداره راه درخواست مرمت این جاده را کرده‌ایم، اما اقدامی صورت نگرفته است. 

جمعی ازاهالی روستای گاورود موچش 

 

 

ترمیم آسفالت

آسفالت خیابان‌های شاهین‌ویلا فرسوده و نامناسب است به طوری که روزانه خودروهای زیادی هنگام عبور از این خیابان‌های این منطقه صدمه می‌بینند. 

فخرایی از البرز

 

 

پزشکان متخصص بیمه سلامت را نمی‌پذیرند

وضع بیمه‌های خدمات درمانی سلامت به کجا رسید؟ هنوز بسیاری از پزشکان متخصص از پذیرش بیمه سلامت خودداری می‌کنند. از دانشگاه علوم پزشکی درخواست رسیدگی جدی داریم.

اکبری از کرمانشاه

 

 

اطلاع‌رسانی درباره محل دپوی شن

از شهرداری همدان می‌خواهم اماکن دپوی شن و نمک را به اطلاع شهروندان برسانند تا در مواقع ضروری مردم زودتر بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

کریمی از همدان

 

 

نبود بنزین سوپر در مشگین‌شهر

در مشگین‌شهر چندین سال است بنزین سوپر موجود نیست و اهالی و گردشگران برای تامین آن مجبورند به مرادلو یا اردبیل مراجعه کنند. این موضوع مشکلات زیادی به همراه دارد. با وجود پیگیری‌های چندین ساله اهالی تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است. از مسئولان مربوطه انتظار رفع این مشکل را داریم. 

جمال مرتضوی از مشگین‌شهر

این خبر را به اشتراک بگذارید