• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 20 دی 1396
کد مطلب : 3883
+
-

سالار در انتظار سلطان

کرمانشاه
سالار در انتظار سلطان

جوان سرپل ذهابی که دچار ضایعه نخاعی شده، همچنان در انتظار وعده مسئولان و  ستاره‌هایی است که به دیدنش رفتند.

 سالار در اثر زلزله دچار ضایعه نخاعی شده بود. از آدم‌های مشهور، علی پروین به دیدارش رفت و با صمیمت مخصوص به خودش او را به زندگی دلگرم کرد. روزنامه استانی کرمانشاه در شماره امروز خود گفت‌و‌گویی با وی انجام داده است.

 او می‌گوید: من فوتبال بازی می‌کنم. چند روز قبل از زلزله مصدوم شده بودم و به سختی راه می‌رفتم. لحظه زلزله به دلیل مصدومیت توان حرکت سریع نداشتم. دوستانم به سرعت از مغازه خارج شدند و من بعد از اصابت آوار به گردنم بیهوش شدم و تا بیرونم آوردند به هوش نیامدم.

سالار توضیح می‌دهد: بعد از عمل 7 روز در بیمارستان بودم. مدام با خودم فکر می‌کردم که اگر فوتبال بازی نمی‌کردم، اگر مصدوم نمی‌شدم، می‌توانستم مثل دوستانم سریع فرار کنم و این‌طور گرفتار نشوم. هر شب خواب زلزله را می‌دیدم. 

خواب می‌دیدم ساختمان بیمارستان در حال فرو ریختن است و با ترس از خواب می‌پریدم.

او ادامه می‌دهد: افراد زیادی آمدند و رفتند. علی پروین، سردار جعفری، استاندار، فرماندار و بخشدار به ملاقاتم آمدند. وعده‌هایی هم دادند که هنوز منتظر عملی شدنشان هستم. من عاشق فوتبال و عاشق علی پروین بودم. وقتی سلطان فوتبال ایران را کنار خودم دیدم خیلی روحیه گرفتم.

نفس آمدنش برای من خیلی با ارزش بود. یک کانکس برایم فرستاد و با صمیمت خواست یک ماه منزلشان بروم تا زیر نظر فیزیوتراپ‌های پیروزی و استقلال قرار بگیرم. اما یکی از همراهانشان شماره خود را به ما داد و عملا نگذاشت ارتباط ما با آقای پروین مستقیم باشد. الان هم هر چه با این واسطه تماس می‌گیریم امروز و فردا می‌کند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید