• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 24 آبان 1397
کد مطلب : 37585
+
-

همه سربازان کی‌روش غیر از کریم و جهانبخش

در روزهای اخیر به صفحه هر یک از بازیکنان ملی‌پوش در اینستاگرام مراجعه می‌کردید، با پیام «Sorry, this page isn't available» روبه‌رو می‌شدید. روزبه چشمی و مهدی ترابی آخرین بازیکنان ملی‌پوش بودند که در روز اول تمرینات تیم ملی با خبرنگاران مصاحبه کردند. روز دوم تمرین تیم ملی وقتی خبرنگاران منتظر گرفتن مصاحبه بودند، با صحنه‌ای عجیب روبه‌رو شدند. بازیکنان تصمیم گرفتند مصاحبه انجام ندهند! اما این تنها اتفاق عجیب هفته گذشته نبود. پس از این تصمیم، صفحات اینستاگرامی بازیکنان نیز یکی پس از دیگری غیرفعال شد. در ابتدا موضوع شخصی به‌نظر می‌رسید اما رفته‌رفته این موضوع برای مخاطبان سؤال‌برانگیز شد. با پیگیری‌های متعدد در نهایت حسینی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی این اقدام بازیکنان را برگرفته از تصمیم شخصی آنها عنوان کرد و گفت: این حرکت به هیچ عنوان بی‌احترامی به مردم و خبرنگاران نیست. سه‌شنبه اما باقی بازیکنان تیم ملی نیز صفحات خود را در فضای مجازی، غیرفعال کردند تا این موضوع به سوژه‌ای مهم برای رسانه‌ها تبدیل شود. هرچند بازیکنان تیم‌ملی به‌طور خودجوش اقدام به بستن حساب‌های کاربری خود در اینستاگرام کردند، اما تنها 2بازیکن از این تصمیم مستثنی بودند. در بین سربازان کی‌روش، جهانبخش و انصاری‌فرد هنوز صفحات خود را غیرفعال نکرده‌اند. هرچند این دو نیز به سؤالات هواداران تیم ملی درباره دلایل اقدام عجیب بازیکنان پاسخی نداده‌اند، اما این 2بازیکن به‌نظر به‌دلیل شرایط خاصی که در لیگ‌های خود دارند، نمی‌توانند به‌دلیل مسائل داخلی پیج خود را غیرفعال کنند. بی‌شک این اقدام می‌تواند بازتاب گسترده‌ای برای بازیکنان به همراه داشته‌باشد چراکه حساب کاربری بازیکنان در فضای مجازی مسئله‌ای کاملا شخصی است و هیچ ارتباطی با هویت حقوقی آنها و بازی‌های ملی ندارد. با این حال، این اتفاق مشترک که با مشارکت بازیکنان تازه دعوت‌شده به تیم‌ملی تسریع شد، شایعاتی را به‌وجود آورده است؛ شایعاتی که با تأیید برخی نزدیکان بازیکنان تیم ملی به اخباری غیرموثق تبدیل شده‌است. در میان بازیکنان داخلی و خارجی تیم ملی، سامان قدوس به‌نظر با اراده خود دست به این اقدام نزده‌است. یکی از نزدیکان قدوس با اعلام اینکه سامان قصد چنین کاری را نداشته، اعلام کرد: پس از جلسه شجاعی و کی‌روش کاپیتان تیم ملی از او خواسته تا صفحه مجازی خود را غیرفعال کند، اما این اقدام موقتی خواهد بود.

این خبر به گمانه‌زنی‌های مختلف رنگ واقعیت زده چراکه تنها سرمربی تیم ملی می‌تواند چنین اقدامات غیرمتعارفی را هدایت کند. اما این‌بار‌ گویا روش او تغییر کرده و به‌جای پرگویی در رسانه‌ها، قصد دارد تا سکوت را نیز امتحان کند. اینکه چنین تصمیمی براساس دستور سرمربی بوده را هیچ‌یک از مسئولان تیم ملی و فدراسیون تأیید نکرده‌اند، اما آنچه می‌توان پیش‌بینی کرد، رخ دادن اتفاقات عجیبی است که این‌بار در آستانه جام‌ملت‌ها قرار است رخ دهد.

البته روز گذشته شنیده شد در بند قرارداد انصاری فرد آمده که باشگاهش باید بتواند از صفحه اینستاگرام او استفاده کند و برای همین او با دیگر ملی‌پوشان همراه نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید