• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 20 آبان 1397
کد مطلب : 37026
+
-

قاتل ملیکا؛ پای میز محاکمه

مرد موادفروش که به‌خاطر طلبش از مرد معتاد فرزندان او را گروگان گرفته و با شکنجه‌های وحشیانه باعث مرگ دختربچه 5ساله شده بود، امروز پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش همشهری، پرونده قتل دردناک ملیکای 5ساله در شهرستان فلاورجان اصفهان هفتم مهرماه امسال به جریان افتاد. آن روز مأموران پلیس باخبر شدند پیکر بی‌جان دختربچه‌ای خردسال در یکی از محله‌های فلاورجان رها شده و در بررسی‌ها مشخص شد که دختربچه ملیکا نام داشته و بر اثر شکنجه به قتل رسیده است.تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز شد اما ماجرا وقتی عجیب شد که مأموران دریافتند ملیکا از مدتی قبل به همراه خواهر 21ساله و برادر 14ساله‌اش توسط یک موادفروش معروف به ممدقاچاقچی ربوده شده بود. عجیب‌‌تر اینکه پدر و مادر ملیکا از ماجرای ربوده شدن فرزندانشان چیزی به پلیس نگفته بودند و همه اینها باعث شد که پلیس با پرونده‌ای پیچیده روبه‌رو شود. کارآگاهان در نخستین اقدام به سراغ خانواده ملیکا رفتند. در تحقیقات از آنها و همسایه‌ها مشخص شد که پدر ملیکا اعتیاد شدیدی به مواد‌مخدر داشته و مواد مورد نیازش را از ممد قاچاقچی خریداری می‌کرد. ارتباط این دو باعث شده بود که مرد قاچاقچی به‌رغم اینکه زن و فرزند داشت، خواهر 21ساله ملیکا را از پدرش خواستگاری کند اما آنها مخالف این ازدواج بودند. ممدقاچاقچی نیز به‌خاطر پول موادی که از پدر ملیکا طلب داشت، او را تحت فشار قرار داده بود تا با درخواستش موافقت کند. در نهایت نیز یک روز، زمانی که پدر ملیکا در خانه نبود، وارد خانه آنها شده و با تهدید اسلحه ملیکا و خواهر و برادر 21و 14ساله او را با خود می‌برد و در خانه‌اش زندانی می‌کند تا طلبش را بگیرد.

به گفته وکیل خانواده ملیکا، مرد قاچاقچی در این مدت مدام دختربچه 5ساله را با زغال داغ، سیگار و... شکنجه می‌کرد و حتی خواهر 21ساله او را نیز مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود تا اینکه در نهایت ملیکا بر اثر این شکنجه‌ها جان باخت و او مجبور شد جسد دختربچه را در خیابان رها کند.

با این اطلاعات، مأموران مرد قاچاقچی را دستگیر کردند و تحقیقات از او در دادگاه کیفری استان اصفهان آغاز شد. علی‌اکبر هادی، وکیل خانواده ملیکا گفت: تاکنون 3جلسه تحقیق درخصوص اتهام تجاوز مرد قاچاقچی در دادگاه کیفری یک استان برگزار شده و قرار است امروز(یکشنبه) متهم به اتهام قتل عمد و به‌صورت علنی پای میز محاکمه قرار گرفته و در برابر اتهامات هولناکی که دارد از خودش دفاع کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید