• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 20 آبان 1397
کد مطلب : 37022
+
-

کوتاه از حادثه | حوادث

  قاتل خاموش 3قربانی گرفت

مسمومیت با گاز منواکسید کربن جان 3نفر را در مرودشت گرفت. سرهنگ اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی مرودشت به پایگاه خبری پلیس گفت: این حادثه در یک خانه مسکونی رخ داد و در بررسی‌های انجام شده معلوم شد که 3نفر به‌دلیل استفاده از وسایل گرمایشی نامناسب و استنشاق گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده و جان خود را از دست داده‌اند.

  مرگ پاکبان در تصادف

پاکبان رشتی در حال انجام وظیفه در خیابان بود که راننده‌ای بی‌احتیاط با خودرواش با او برخورد کرد و جانش را گرفت.علی مقصودی، معاون خدمات شهری شهرداری رشت به ایرنا گفت: این پاکبان حدودا 40ساله ساعت 5:40صبح شنبه و هنگام انجام وظیفه به‌دلیل تصادف و برخورد یک خودرو جانش را از دست داد. این پاکبان از نیروهای یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با شهرداری رشت بود.

  سقوط مرگبار پاراگلایدرسوار

پاراگلایدرسوار جوان به‌دلیل جمع شدن چترش در هوا سقوط کرد و جان خود را از دست داد.این حادثه در ارتفاعات رامیان در استان گلستان اتفاق افتاد. سرهنگ علی‌اکبر بای، فرمانده انتظامی رامیان به پایگاه خبری پلیس گفت: فردی اهل استان سمنان به همراه گروهی برای پرواز با پاراگلایدر به ارتفاعات رامیان رفته بود که بر اثر انجام حرکات نمایشی و جمع شدن چتر، سقوط کرد. بلافاصله تلاش تیم‌های امدادی برای مداوای مصدوم آغاز شد که متأسفانه به‌علت شدت جراحات وارده وی جان باخت.

  برق، قاتل 2مأمور اداره برق

2مأمور اداره برق هنگام کار دچار برق‌گرفتگی شدند و جان خود را از دست دادند.به گزارش پلیس، سرهنگ مسعود فروزان، جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان در این‌باره گفت: با حضور مأموران در صحنه، مشخص شد 2مأمور اداره برق برای انجام امور فنی با جرثقیل بالای ستون برق فشار قوی رفته بودند که پس از مدتی راننده جرثقیل به عدم‌تحرک آنان مشکوک شد و با پایین آوردن بالابر، معلوم شد که هر دو مأمور دچار برق‌گرفتگی شدید شده و جان خود را از دست داده‌اند.این مقام انتظامی در ادامه گفت: بلافاصله مجروحان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل و عملیات احیای آنان انجام شد اما دیگر کار از کار گذشته بود.

   پرونده 3جنایت روی میز پلیس پایتخت

یک زن و 2 پسر جوان در 3حادثه جداگانه در پایتخت به قتل رسیدند. به گزارش همشهری، نخستین حادثه ساعت 17پانزدهم آبان‌ماه به قاضی جنایی پایتخت اعلام شد. آنطور که مشخص بود، جوانی 28ساله در جریان یک درگیری دسته‌جمعی در شرق پایتخت به قتل رسیده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که درگیری بین چند جوان به‌خاطر متلک‌پرانی به یک دختر دانش‌آموز‌ رخ داده است که در جریان آن مقتول با ضربات چاقو به قتل رسید. در ادامه 4نفر که در این درگیری مرگبار شرکت داشتند، دستگیر شد‌‌ند و تحقیقات برای شناسایی عامل جنایت ادامه دارد.

دومین حادثه ساعت 15:50پنجشنبه گذشته به قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی پایتخت اعلام شد. قربانی زنی افغان بود که با ضربات چاقو جانش را از دست داده بود. همسر و دختر 13ساله قربانی مدعی بودند که زن جوان خودزنی کرده است. محل جنایت خانه‌ای 6متری دربیابان‌های شهرک نفت بود و مرد 31ساله به همراه همسر 25ساله و 5فرزندشان در آنجا زندگی می‌کردند. آنها اهل افغانستان بودند و چون مرد خانواده بیکار بود، از مدت‌ها قبل تحت پوشش سازمان بهزیستی بودند. مرد جوان در تحقیقات گفت: با همسرم اختلاف داشتم و روز حادثه پس از درگیری با چاقو ضرباتی به‌صورت او زدم. همسرم ناگهان چاقو را از من گرفت و ضربه‌ای به گردن خودش زد و جان باخت. دختر بزرگ خانواده که 13ساله بود نیز حرف‌های پدرش را تأیید کرد اما در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که زن جوان حدود 15ضربه چاقو خورده و اصلا ضربه‌ای به گردن مقتول وارد نشده است. در چنین شرایطی قاضی جنایی دستور بازداشت همسر این زن را صادر کرد و تحقیقات ادامه دارد. اما سومین جنایت  بامداد جمعه به قاضی محسن مدیرروستا اعلام شد.

  مقتول جوانی 20ساله بوده که با ضربات چاقو جانش را از دست داده بود. او معتاد بود و قاتل که از دوستانش بود، وی را به خانه دعوت کرده  و به کمپ زنگ زده بود تا کاری کند که او اعتیادش را ترک کند اما  مقتول وقتی متوجه نیت  دوستش شد، عصبانی و با او درگیر شد. در جریان این درگیری، دوست مقتول با چاقو چند ضربه به او زد که وقتی دوستش خون‌آلود روی زمین افتاد از ترسش فرار کرد و مادر وی جوان مجروح را به بیمارستان رساند که متأسفانه فوت شد. متهم به قتل 20ساله فراری شده و پلیس در تعقیب وی است تا او را به دام اندازد.

این خبر را به اشتراک بگذارید