• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 19 آبان 1397
کد مطلب : 36832
+
-

این تیم حامی مالی ندارد

دیدگاه
این تیم حامی مالی ندارد




محمد فریور| کارشناس هندبال:


پروسه اصلی در ورزش هندبال مانند سایر رشته‌ها بحث اسپانسر است، اما هنوز تیم سربداران سبزوار اسپانسر ندارد. در این زمینه، مسئولان قول‌هایی داده‌اند ولی تاکنون هزینه‌ای پرداخت نشده است. بازیکنان حرفه‌ای کار می‌کنند و کار دیگری ندارند و منبع درآمدشان هندبال است در این زمینه باید در بحث اسپانسر جدی‌تر عمل شود که در این قسمت مسئولان ضعیف عمل کرده‌اند.  تیم هندبال سبزوار برای حضور در لیگ برتر دیر تشکیل شد و ۲ تا ۳ روز قبل از شروع مسابقات تمرین جدی‌ای نداشت. بازیکنان از لحاظ بدنسازی مشکل دارند و در لحظات آخر بازی را واگذار می‌کنند، ولی امیدواریم در دور برگشت نتایج خوبی کسب شود.

 اگر بچه‌ها همت و مسئولان کمک کنند می‌توان با توجه به انگیزه اصلی که منبع درآمد است در ادامه نتایج بسیار خوبی کسب کرد. هنوز مبلغی به بازیکنان تیم پرداخت نشده که این برای یک ورزشکار معضل است. تیم سربداران سبزوار قبل از شروع مسابقات هیچ مسابقه تدارکاتی نداشت و نقاط ضعف در ۳ بازی اخیر و ابتدایی لیگ مشخص شده است. نقطه ضعف اصلی تیم ضعف بدنی و تمرینات بدنسازی است. 

تیم سربداران به ۲ بازیکن بغل‌زن و تمام‌کننده خوب نیاز دارد، زیرا اکثر بازیکنان گوش‌زن هستند. همچنین در حمله خط‌زن خوب و موفقی در تیم نداریم درحالی که اگر تیمی خط‌زن خوب داشه باشد، قطعا بسیار موفق خواهد بود. بازیکنان فعلی تیم در طول بازی به‌منظور جلوگیری از خستگی از حمله به دفاع عوض می‌شوند که این امر در بازی‌شان وقفه ایجاد می‌کند. حالا اوضاع تیم بهتر شده است و امیدوارم با تمرینات بدنسازی بهتر و بیشتر عملکرد تیم نیز بهتر شود. سبزوار مهد هندبال در کشور است و توانایی بالایی دارد. اگر بازیکنان یکدل و همدل باشند، می‌توان در ادامه بهترین نتیجه‌ها را گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید