• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 15 آبان 1397
کد مطلب : 36774
+
-

صدای استان‌ها

   کمبود فضای سبز 
فضای سبز محله هادی‌آباد در شهر قزوین اندک است. از مسئولان شهرداری تقاضا می‌کنم فکری برای افزایش فضای سبز این منطقه بکنند. 
یک شهروند از قزوین 

 درخواست ایستگاه تاکسی 
مسیر کردکوی به بندرترکمن نیازمند ایجاد ایستگاه تاکسی است. در این مسیر تردد زیاد است، اما ایستگاه تاکسی ندارد و شهروندان برای رفت ‌و آمد با مشکل روبه‌رو هستند. راننده‌های شخصی هم در این مسیر فعالند و به دلیل نداشتن جایگاه مشخص گاهی با راننده‌های شرکتی دعوا می‌کنند. 
سعیدی از گلستان 

   پروژه‌های نیمه‌تمام 
شهر سقز پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری دارد که بلاتکلیف مانده‌اند. از مسئولان مدیریت شهری درخواست می‌کنم تکلیف این پروژه‌ها را روشن کنند. وضع بلاتکلیف این پروژه‌ها علاوه بر چهره نامناسبی که به شهر داده، خدمات‌رسانی به شهروندان را با مشکل روبه‌رو کرده است. مثلا پارک‌های نیمه‌کاره اگر تکمیل شوند سرانه فضای سبز را افزایش خواهند داد. 
یک شهروند از کرمانشاه 

   امکانات محدود بیمارستان چالدران 
بیمارستان چالدران امکانات کمی دارد. این در حالی است که متخصصان بسیار خوبی در این بیمارستان فعالیت می‌کنند و مراجعان از حضور آنها راضی هستند. کاش مسئولان فکری هم برای تجهیز بیمارستان بکنند. 
رحمانی از آذربایجان ‌غربی 

   درخواست پاکسازی دیوارهای شهر 
بسیاری از دیوارهای شهر سمنان همچون شهرهای بزرگ محل تبلیغات شرکت‌های مختلف است. شهرداری چند وقت یک بار به فکر پاکسازی این دیوارها باشد، زیرا سیمای شهری را نامناسب کرده است. 
احمدی از سمنان 

   زمان کوتاه فعالیت متروی تبریز 
ساعت کار قطارهای متروی تبریز محدود است و به همین دلیل شهروندان با مشکل روبه‌رو می‌شوند. شهروندانی که ساعات کاری‌شان تا پایان روز است، امکان استفاده از مترو را ندارند. مسئولان رسیدگی کنند. 
یک شهروند از آذربایجان شرقی 

این خبر را به اشتراک بگذارید