• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
چهار شنبه 2 آبان 1397
کد مطلب : 35391
+
-

خداحافظی سروش‌ با فولاد

خداحافظی سروش‌ با فولاد

یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فوتبال ایران در نیم‌فصل اول لیگ هجدهم، ماجرای سروش رفیعی در تیم فولاد بوده و او عملا به یکی از خبرسازترین بازیکنان لیگ تبدیل شده است. سروش رفیعی در برهه‌ای از نیم‌فصل اول اردوی فولاد را ترک کرد تا در کشور قطر به مداوای پای آسیب‌دیده‌اش بپردازد. بعد از بازگشت به اهواز، مدیران باشگاه فولاد از این غیبت ناراضی بودند و کار بین آنها تا فسخ قرارداد و پایان همکاری هم پیش رفت. در مشهد و در شرایطی که فولادی‌ها منتظر امضای متمم قرارداد از سوی سروش بودند، این اتفاق رخ نداد. به این ترتیب نامه فسخی که فولاد به فدراسیون فرستاده بود، پابرجا بود و از نظر فدراسیون هم رفیعی دیگر بازیکن فولاد محسوب نمی‌شد. ضمن اینکه مسئولان فولاد هم دیگر تمایلی به اقدام برای صدور مجوز او نشان ندادند.
رفیعی که به‌دلیل نامه مسئولان باشگاه فولاد به فدراسیون فوتبال برای کنار گذاشتن‌اش، دیگر اجازه همکاری با این تیم تا پایان دور رفت را ندارد، در پیامی راجع به قطع همکاری با فولاد مطالبی عنوان کرد و در اینستاگرام توضیحاتی را ارائه داد. او در این زمینه نوشت: «بعد از گذشت چهار‌و‌نیم‌سال خاطرات خوب و زیبا و قهرمانی با این تیم، ناخواسته مجبور به ترک فولاد شدم و مسیرم از این تیم جدا شد. اکنون که فرصتی پیدا شد که حداقل برای نیم‌فصل در خدمت شما خوزستانی‌های عزیز باشم، بازگشتم که لطف و محبت‌های شما را جبران کنم. ابتدا عذرخواهی می‌کنم و شرمنده‌ام که در ابتدای فصل به‌دلیل نداشتن آمادگی کامل بدنی و آسیب جزئی نتوانستم در حد خودم و انتظار شما ظاهر شوم، اما تنها نتوانستن بود نه نخواستن! اما اکنون که بعد از مداوای آسیب‌دیدگی در یکی از بهترین مراکز پزشکی ورزشی دنیا با هزینه شخصی و تمرینات فشرده برای جبران به آمادگی کامل رسیده و بیش از 4 هفته به‌طور مداوم در تمرینات گروهی شرکت می‌کردم و حتی در تفکرات تاکتیکی سرمربی تیم نقش داشته‌ام، به لطف رفتار غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی مسئولان باشگاه امکان همراهی تیم را در ادامه راه ندارم!»
رفیعی در قسمت دیگری از این متن نوشته است: «امیدوارم مسئولان باشگاه فولاد به‌صورت کاملا شفاف و دقیق تمامی اتفاقات این موضوع را برای هواداران این باشگاه مردمی که دانستن حقیقت حداقل حق‌شان است، توضیح دهند که در غیر این صورت با توجه به اینکه همیشه بر این اعتقاد بوده‌ام که صداقت بهترین و درست‌ترین راه است، به‌صورت دقیق و صریح اتفاقات را برای مردم خوزستان و هواداران باشگاه فولاد توضیح می‌دهم که بدانند این فولاد با فولادی که زمانی هر بازیکنی آرزوی پوشیدن پیراهنش را داشت، بسیار فاصله دارد!»
او در پایان حرف‌هایش نوشته است: «در ضمن، باید یاد‌آوری کنم به آن دسته از کسانی که با فحش و ناسزا مرا بی‌غیرت و پول‌پرست می‌خوانند و یادشان نیست که چگونه آن چهار، پنج سال برای فولاد با دل و جان تلاش کردم، بگویم در همین لحظه و پس از گذشت 4‌ماه از لیگ حتی یک ریال هم دریافتی نداشته‌ام! آرزوی موفقیت می‌کنم برای دوستان عزیزم در 
تیم فولاد.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید