• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 2 آبان 1397
کد مطلب : 35389
+
-

ساعت 85/1میلیون پوندی رونالدو

ساعت 85/1میلیون پوندی رونالدو



رونالدو یک حاشیه دیگر هم داشت. در کنفرانس مطبوعاتی عکسی از او شکار شد و در واقع از ساعت مچی‌اش شکار شد که حسرت خیلی‌ها را در پی داشت. این ساعت که در عکس می‌بینید از 424قطعه الماس تشکیل شده، نزدیک به 1.85میلیون پوند (بیش از 33میلیارد تومان) قیمت دارد؛ یعنی اگر یک‌نفر ساعت رونالدو را خفت کند می‌تواند به 7نسل بعد از خودش نان برساند.

   پاسخ کریستیانو به ایسکو: آینه!
ایسکو درباره رفتن رونالدو از رئال جمله حکیمانه‌ای گفته که رونالدو به این جمله پاسخی در حد بچه‌مدرسه‌ای‌ها داده. ایسکو گفته بود: «نمی‌توانیم برای کسی که نمی‌خواست اینجا بماند، گریه کنیم.» کریستیانو هم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با منچستر تلویحا گفته «آینه» و به او اینگونه جواب داده: «او درست می‌گوید. تو نمی‌توانی گریه کنی. این درست است.»

   پیشنهاد حقوق لیگ یکی به بولت 
یوسین بولت که عشق فوتبال است و به‌خاطر همین دوومیدانی را کنار گذاشته، باز هم نتوانست تیمی برای خودش دست‌وپا کند. حقوق بالایی که قهرمان دوی المپیک درخواست کرده، مشتری استرالیایی او تیم سنترال کوئست مارینرز را از جذب این بازیکن ۳۲ساله منصرف کرده است. باشگاه استرالیایی حقوقی معادل 150هزار دلار درنظر گرفته اما بولت تقاضای حقوقی 3میلیون دلاری کرده است. اگر به 150هزار دلار است که تیم‌های لیگ یکی ما هم بلدند این رقم را به سریع‌ترین انسان تاریخ پیشنهاد بدهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید