• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 18 دی 1396
کد مطلب : 3524
+
-

جنایت در مجتمع تجاری

به‌دنبال قتل نگهبان مجتمعی تجاری در جنوب تهران،  تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شده است.

به گزارش همشهری،  بامداد دیروز گزارش جنایتی از طریق مأموران کلانتری 116مولوی به قاضی سیدسجاد منافی آذر، بازپرس جنایی تهران اعلام شد. محل جنایت طبقه دهم یک مجتمع تجاری بزرگ در میدان شوش بود. وقتی قاضی جنایی و کارآگاهان آگاهی در محل حاضر شدند مشخص شد که مقتول 24ساله و نگهبان پاساژ بود که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که او اهل افغانستان است و یکی از آشنایانش ساعتی پس از حادثه با شکستن قفل در اتاقک نگهبانی با جسد او روبه‌رو شده و پلیس را خبر کرده بود. وی به مأموران گفت: ساعتی قبل یکی از هموطنانم با من تماس گرفت و گفت به همراه فرد دیگری که او هم اهل افغانستان است،  با ضربات چاقو گل احمد(مقتول) را به قتل رسانده و در را به روی او قفل کرده‌اند. وقتی تماس وی قطع شد بلافاصله خودم را به پاساژ رساندم و با شکستن قفل در اتاقک نگهبانی، ‌با جسد وی روبه‌رو شدم و پلیس را خبر کردم.

پس از اظهارات این فرد مشخص شد که مقتول با 2هموطنش اختلافات قبلی داشته و آنها برای انتقام دست به جنایت زده‌اند. در ادامه جسد قربانی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی 2قاتل فراری آغاز شده تا جزئیات این جنایت آشکار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید