• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 17 دی 1396
کد مطلب : 3486
+
-

مخالفت با افزایش قیمت بنزین، موافقت با حذف یارانه غیرنیازمندان

بنزین
مخالفت با افزایش قیمت بنزین، موافقت با حذف یارانه غیرنیازمندان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال۹۷ از موافقت کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت برای هدفمندی یارانه‌ها و تعیین سقف ۳۷ هزار میلیارد تومانی درآمدهای هدفمندی در سال آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه درآمد هدفمندی در سال گذشته ۴۸ هزار میلیارد تومان بوده گفت که کاهش ۱۱ هزار میلیارد تومانی درآمدهای هدفمندی پیشنهاد دولت در لایحه بودجه بودکه کمیسیون تلفیق با آن موافقت کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97با اشاره به مخالفت این کمیسیون با پیشنهاد دولت برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده گفت که قیمت بنزین در سال آینده گران نمی‌شود. وی اظهار کرد: دولت در لایحه بودجه سال‌97، درآمد 17هزار و 400میلیارد تومانی از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی را پیش‌بینی کرده بود که نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق با آن مخالفت کردند.

بر این اساس این رقم باید از محل دیگری جبران شود که کمیسیون تلفیق با تأمین 10هزار میلیارد تومان آن از فروش اموال تملیکی موافقت کرد. به گفته وی، با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق و درصورت تصویب نهایی آن در مجلس، قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژی در سال 97افزایش نخواهد یافت.

این خبر را به اشتراک بگذارید