• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 29 مهر 1397
کد مطلب : 34819
+
-

صدای استانها

صدای استانها

زمین‌های بلاتکلیف در کیانشهر
از اهواز تماس می‌گیرم. حدود 10 سال است که یک قطعه زمین بین کیانشهر و کیان‌آباد خریده‌ام. مسئولان مسکن و شهرسازی اجازه ساخت این زمین‌ را نمی‌دهند. تکلیف ما چیست؟
یک شهروند از خوزستان 

تفاوت عوارض نوسازی در تبریز 
یک آپارتمان معمولی در منطقه 2 تبریز دارم. عوارض نوسازی که برای این آپارتمان آمده است حدود 90 هزار تومان است. در صورتی که همسایه ما که آپارتمانی با مصالح مرغوب‌تر و بزرگ‌تر دارد، باید حدود 45 هزار تومان عوارض بپردازد. به شهرداری مراجعه کردم، گفتند شورای شهر و استانداری دراین‌باره تصمیم‌گیری می‌کنند. کسی پاسخگو نیست. مسئولان بگویند این تفاوت قیمت نوسازی چه دلیلی دارد؟
یک شهروند از آذربایجان شرقی 

 افزایش یارانه نقدی 
از مسئولان می‌خواهم یارانه‌های نقدی را حداقل به 100 هزار تومان برسانند تا کفاف بخشی از هزینه‌های زندگی را بدهد. 
یک شهروند از کرمانشاه 

  درخواست حمایت از دولت 
ساکن قم هستم. درآمدی ندارم. دولت بسته‌های حمایتی را می‌خواهد به حقوق‌بگیران بدهد. آن‌هایی که حقوق‌بگیر نیستند، چه کنند؟ شرایط زندگی برای ما بسیار سخت شده است. 
یک شهروند از قم

 گران‌‏فروشی میوه در همدان 
میوه‌فروشی‌های همدان روی میوه‌ها برچسب قیمت نمی‌زنند. مسئولان تعزیرات حکومتی به این مساله رسیدگی کنند. اگر از میوه‌فروشی‌ها بازدید کنند متوجه می‌شوند که اغلب آنها گران‌فروشی می‌کنند. 
یک شهروند از همدان 

 درخواست از شهرداری بابلسر
آقای عبدالله موحد، قهرمان کشتی جهان، 6 مدال طلا آورده است. با این‌که متولد بابلسر است، فقط یک خیابان 200 متری را به نامش کرده‌اند و هیچ اثر یا نمادی که معرف او باشد در شهر نصب نشده است. آیا بهتر نیست چنین افرادی الگوی فرزندان ما باشند؟ حتی یک ورزشگاه هم به نام ایشان نیست. از شهرداری،‌ فرمانداری یا شورای شهر می‌خواهم برای معرفی بهتر و بیشتر این قهرمان جهان کاری کنند. 
یک شهروند از مازندران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :