• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 17 دی 1396
کد مطلب : 3466
+
-

در شهر

  صالحی امیری رئیس هیأت مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران شد

شهردار تهران در حکمی رضا صالحی امیری، معاون امور اجتماعی و فرهنگی خود را به‌عنوان رئیس هیأت مدیره سازمان ورزش شهرداری منصوب کرد.

به گزارش همشهری، محمدعلی نجفی در حکمی صالحی امیری را با حفظ سمت به‌عنوان رئیس هیأت مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب کرد. نجفی پیش از این در 3 حکم جداگانه صالحی امیری را در سمت‌های رئیس هیأت‌مدیره سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، رئیس کمیته توسعه اجتماعی و فرهنگی ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران و قائم‌مقام شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرده بود.

 

  پیش‌بینی آسمان صاف برای تهران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت:  امروز آسمان تهران نیمه‌ابری، همراه با مه صبحگاهی، گاهی وزش باد و در بعدازظهر کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دما بین ۹ و صفر درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

احدوظیفه به ایسنا گفت: فردا دوشنبه (81 دی‌ماه)، آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۸ و منفی یک پیش‌بینی می‌شود.

 

  اجرای قوانین کاهش آلودگی هوا به جای تعطیلات زمستانی مدارس

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از طرح تعطیلی یک ماهه مدارس، گفت: به جای این طرح، قوانین موثر در کاهش آلودگی هوا را اجرایی کنند.

جبار کوچکی‌نژاد درباره اجرای طرح تعطیلی یک‌‌ماهه مدارس، اظهار کرد: به طور طبیعی در اکثر کشورهای دنیا تعطیلات برای دانش‌آموزان پس از اتمام سال تحصیلی وجود دارد اما به نظر بنده به‌جای اینکه بخواهیم چنین طرحی را اجرایی کنیم، قوانینی را که در زمینه آلودگی هوا در بودجه‌های سنواتی یا برنامه ششم تصویب‌شده، اجرایی کنیم.

وی به ایسنا تصریح کرد: سازمان محیط زیست به‌جای اینکه چنین پیشنهادهایی را ارائه کند، قوانینی که تصویب‌شده را اجرا کند، به‌عنوان مثال برقی کردن موتورسیکلت‌ها، جابه‌جایی کارخانجاتی که آلایندگی دارند یا استفاده از سوخت پاک برای خودروها از جمله این قوانین است که هنوز به طور کامل اجرا نشده است.

 

  افتتاح پل عابر پیاده ایستگاه متروی شهید صیاد شیرازی

پل عابرپیاده مقابل ایستگاه متروی شهید صیاد شیرازی به‌منظور ایمن‌سازی تردد مسافران افتتاح شد.

به گزارش همشهری، طبق اعلام شهرداری منطقه7 بزرگراه صیاد شیرازی از شریان‌های اصلی تهران است و احداث این پل عابر تردد شهروندان مقابل ایستگاه مترو را تسهیل می‌کند.

همچنین در حال حاضر 25پل عابر پیاده در منطقه وجود دارد و قرار است به‌زودی هشتمین پل عابرپیاده مکانیزه در خیابان انقلاب ایستگاه پل چوبی بهره‌برداری شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :