• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 17 دی 1396
کد مطلب : 3463
+
-

با مردم

   تعطیلی منبع تأمین نان حلال

با سلام. کارخانه چیت‌سازی‌ در خیابان شهید رجایی که روزگاری زنده و پویا مایه غرور خوداتکایی صنعت نساجی کشور محسوب می‌شد و منبع تأمین نان حلال سفره هزاران خانواده ایرانی به شمار می‌رفت، متأسفانه نزدیک 5سال است از نفس افتاده و در حال تخریب است. پیشنهاد می‌کنیم مسئولان با احیای این قبیل کارخانجات گامی در جهت حل مشکل بیکاری جوانان و اشتغال آنها بردارند.

خلخالی ساکن نازی‌آباد

 

به بهانه بهبود آلودگی هوا

با سلام. درخصوص طرح جدید ترافیک، سؤال این است که چرا همه بار کشوری که سرشار از ثروت خدادادی است و ملت باید از آن منتفع شود، بر دوش مردم تحمیل می‌شود؟ مردمی که انواع و اقسام مالیات و عوارض را پرداخت می‌کنند، حالا با این طرح قرار است به بهانه بهبود آلودگی هوا باز هم هزینه پرداخت کنند!

طباطبایی از تهران

 

معاینات دوره‌ای، اقدامی پیشگیرانه

باعرض سلام و احترام فراوان و خداقوت. معاینات دوره‌ای و چکاپ کامل برای آحاد جامعه، راهکار مناسبی برای پیشگیری از انواع بیماری‌هاست. امیدواریم وزارت بهداشت ضمن اطلاع‌رسانی کامل این موضوع بسیار مهم، همکاری و مساعدت‌های همه‌جانبه را در راستای سلامت مردم داشته باشند.

6263...0938

 

   مطالبه عوارض 15درصد

سلام. با توجه به زلزله‌های اخیر و در خطربودن منازل ساکنان بافت‌های فرسوده و با عنایت به تشویقی‌های درنظر گرفته شده توسط شهرداری‌ها و سازمان نوسازی، پیشنهاد می‌کنیم سازمان بیمه تأمین اجتماعی هم، مطالبه عوارض 15درصد خود را از صاحبان منازل مسکونی فرسوده که اکثرا از اقشار کم‌درآمد جامعه هستند، بعد از تخفیفات شهرداری محاسبه و اخذ کنند. این همکاری می‌تواند ساخت خانه‌های فرسوده را سرعت ببخشد.

2389...0912

 

توجه به مفاخر و مشاهیر

با سلام و خسته نباشید. لطفا به شهرداری منطقه20 تهران بگویید نسبت به جانمایی آرامگاه‌های مفاخر و مشاهیر در آرامستان ابن‌بابویه توجه بیشتری کرده و قبور آنها را بازسازی کنند.

انوش الطافی از شهرری

این خبر را به اشتراک بگذارید