• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 28 مهر 1397
کد مطلب : 34610
+
-

از آدم‌های بزرگ انتقاد زیاد است

حضور بانوان در ورزشگاه، نکته مثبت این بازی بود

تیتر یک
از آدم‌های بزرگ انتقاد زیاد است

محمد زارعی
کریم انصاری‌فرد فصل گذشته یکی از بهترین سال‌های فوتبالش را در لیگ یونان سپری کرد. او یکی از بازیکنان ثابت ایران در رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه بود و عملکرد درخشانی هم در این رقابت‌ها داشت. بازیکنی که در دیدار دوستانه برابر بولیوی هم در ترکیب اصلی قرار داشت احتمالا به‌زودی به باشگاهی انگلیسی خواهد پیوست. کریم انصاری‌فرد درباره درگیری‌های اخیر میان کادر فنی تیم‌ملی و تیم امید و حرف ‌و حدیث‌هایی که علیه کارلوس کی‌روش مطرح شده حرف‌های جالبی دارد که خواندن آنها خالی از لطف نیست. گفت‌وگوی همشهری را با این بازیکن می‌خوانید.

   تیم ملی بعد از بردن ازبکستان، بولیوی را هم شکست داد. نظرت در این‌باره چیست؟
خدا را شکر بازی خوبی بود و به همه تبریک می‌گویم. بانوان هم برای نخستین‌بار این فرصت را پیدا کردند تا به ورزشگاه بیایند که این اتفاق را هم به همه فوتبالی‌ها تبریک می‌گویم. حضور بانوان در ورزشگاه، نکته مثبت این بازی بود. امیدوارم از این بازی‌های دوستانه بیشتر باشد تا برای حضور پرقدرت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هماهنگ‌تر باشیم.

   چرا این روزها انتقاد از کارلوس کی‌روش زیاد است؟
همیشه از آدم‌های بزرگ انتقاد زیاد است.

   امیر حاج‌رضایی که برای کارشناسی بازی تیم ملی مقابل بولیوی در شبکه3 حاضر بود به انتقادات شدید علیه کی‌روش پرداخت و تأکید داشت نگاه او
 به فوتبال ایران از بالا به پایین است. آیا واقعا همینطور است؟
نه. طبیعتا همه پیشکسوتان و بزرگ‌ترهایی که در فوتبال‌مان هستند داخل تیم ملی نیستند و از شرایط تیم خبر ندارند. خب آقای کی‌روش دارد کار خودش را می‌کند و همه مردم از عملکرد او راضی هستند. شما نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که به لحاظ فنی از او راضی نباشد. ایشان هم با وجود تمام کم‌بضاعتی‌های فدراسیون فوتبال دارند زحمت‌شان را می‌کشند. می‌توان گفت دارند می‌جنگند.

   شما این انتقادات را در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مخرب نمی‌دانید؟ نظرتان به‌عنوان یکی از بازیکنان درباره این انتقادات و بگومگوها چیست؟
طبیعتا همیشه این انتقادات بوده و نظر مخالفان هم قابل احترام است. ما هم همه اینها را گوش می‌کنیم و از تجربه دیگران استفاده می‌کنیم ولی تا جایی که قصدشان تخریب نباشد.

   در مورد رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هم برایمان بگو.
نتیجه‌گیری در جام ملت‌های آسیا خیلی سخت است. ما باید مجهز و پرقدرت برویم تا از اسم و رسم ایران دفاع کنیم. هم‌اکنون اسم تیم ملی کشورمان به‌عنوان یکی از بخت‌های قهرمانی مطرح است. امیدوارم در آنجا شرایطی فراهم شود و همه دست به ‌دست بدهیم تا تیم ملی کشورمان سرافراز شود. نه کارلوس کی‌روش، نه کریم انصاری‌فرد و نه سایر بازیکنان، دیگر هیچ‌کس مهم نیست، بلکه مهم تیم ملی است. امیدوارم شرایط اطراف تیم‌ملی هم بهتر شود و کادر فنی در آرامش تصمیمات خود را بگیرد. ان‌شاءالله تیم ملی موفق باشد.

   وضعیت باشگاهت بالاخره به کجا رسید؟ هنوز چیزی مشخص نیست؟
اجازه بدهید در این‌باره حرفی نزنم. به‌زودی همه‌‌چیز مشخص خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید