• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 25 مهر 1397
کد مطلب : 34434
+
-

امینی در دادسرای ناحیه 37تهران تأکید کرد:

ارسال پرونده‌ها،با دقت و سرعت به مراجع قضایی

حقوقی
ارسال پرونده‌ها،با دقت و سرعت به مراجع قضایی

رئیس سازمان بازرسی در دیدار با معاون دادستان عمومی و انقلاب گفت:ما به‌دنبال پرونده‌سازی‌ نیستیم اما پرونده‌هایی که سیر قانونی را طی کرده و به اثبات رسیده با قید دقت و سرعت جهت صدور رأی به مرجع قضایی ارسال خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی، رمضان امینی با حضور در دادسرای 37ویژه شهرداری بیان داشت: همکاری سازمان بازرسی با دادسرای ویژه شهرداری تعمیق خواهد یافت و معتقدیم رأی قضات و اجرای احکام صادره در کاهش تخلفات و فساد کمک بسزایی خواهد کرد و فضای ناامنی را برای متخلفان به‌وجود خواهد آورد.
رئیس سازمان بازرسی یکی از دغدغه‌های مردم را حوزه شهرسازی دانست و افزود: مطابق دستور شهردار محترم تهران آقای افشانی باید حوزه شهرسازی شهرداری به سیستم مکانیزه و هوشمندسازی فرایندها همچون صدور پروانه، عدم‌خلاف، پایان کار و ... حرکت کرده و حضور فیزیکی شهروندان را در این حوزه به حداقل رسانده و اطمینان خاطر را به مردم بدهیم تا بدون مراجعه، به تمام فرآیندهای شهرسازی دست یافته و دغدغه‌ای در این‌باره نداشته باشند.
او تصریح کرد: سازمان بازرسی تاکنون در مواردی از برخی سندسازی‌ها و قراردادهای صوری و غیرقانونی جلوگیری کرده و حقوق تضییع شده را به شهرداری تهران بازگردانده است و تحقیق و تفحص از مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها را در دستور کار داشته و در حال انجام است.

این خبر را به اشتراک بگذارید