• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 25 مهر 1397
کد مطلب : 34387
+
-

سکوت و مدارای هدفمند

کاپیتان پرسپولیس بعد از سال‌ها حضور در تیم ملی در آستانه جام جهانی از لیست مسافران کی‌روش خط خورد تا احتمالا با توجه به سن و سالش آخرین جام‌جهانی را از دست بدهد. با این حال حسینی بعد از خط خوردن از تیم ملی چنان درخشش فوق‌العاده‌ای  از خود نشان داد که به او لقب سوپرمن را دادند. با وجود درخشش سیدجلال اما کی‌روش اعلام کرد که می‌خواهد کار را به جوانان بسپرد و به همین دلیل کاپیتان پرسپولیس را به جام جهانی نخواهد برد.

  عذرخواهی از خانواده
بعد از خط خوردن سیدجلال این بازیکن برخلاف انتظار اعتراضی نکرد و تنها ذهن خود را معطوف پرسپولیس کرد و توانست با سرخپوشان به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برسد و حالا تنها یک بازی برای رسیدن به فینال فاصله دارد. کاپیتان پرسپولیس البته در مصاحبه‌ای درخصوص تیم ملی اعلام کرد:«همسر من برای آمادگی‌ام تلاش فراوانی را به خرج داده است و دعوت نشدن من بیش از آنکه باعث ناراحتی‌ خودم شود همسرم را ناراحت کرده است و به همین دلیل عذرخواهی من فقط از همسرم است که این ناراحتی را برای او به ارمغان آورده‌ام». سیدجلال با این مصاحبه خیلی با احتیاط اعتراض خودش را نسبت به خط خوردنش اعلام کرد.
 
شنیده‌ها از حضور در برنامه  نود
کاپیتان سرخپوشان هفته گذشته در برنامه نود شرکت کرد و در این برنامه تنها به مشکلات پرسپولیس در آسیا و محرومیت این تیم اشاره کرد و درخصوص تیم ملی اعلام کرد که بهتر است به‌نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشته شود. البته شنیده می‌شود که پیش از حضور سیدجلال در برنامه نود به این بازیکن اعلام شده که احتمال حضورش در تیم ملی برای جام ملت‌ها وجود دارد هرچند خود کاپیتان سرخپوشان گویا اعلام کرده که اصلا به این موضوع فکر نمی‌کند و فقط به پرسپولیس فکر می‌کند.

  پورعلی گنجی و لیگ قهرمانان 2خوان آخر سید
سرمربی تیم ملی روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر بولیوی برخلاف همیشه که برای حسینی آرزوی موفقیت می‌کرد اعلام کرد که درهای تیم ملی به روی سیدجلال باز است. این جمله کی‌روش کافی بود تا از روز گذشته اعلام شود که با مصدومیت پورعلی گنجی احتمال حضور سیدجلال در تیم ملی وجود خواهد داشت. با این حال شنیده می‌شود که کی‌روش فعلا قصد دعوت از سیدجلال را ندارد اما مواضع معتدل کاپیتان پرسپولیس درباره کی‌روش در برنامه نود و البته چند مصاحبه دیگر باعث شده تا سرمربی تیم ملی درباره این بازیکن محتاط باشد. ظاهرا کی‌روش درباره دعوت از حسینی فعلا منتظر روشن شدن وضعیت نهایی پورعلی گنجی است و احتمال دارد بعد از بازی سرخپوشان در لیگ قهرمانان در اردوی سوم و نهایی تیم ملی دوباره کاپیتان به تیم ملی اضافه شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید