گزارش نهایی فاز دوم پروژه بینالمللی حفاظت از یوزپلنگآسیایی و آخرین پیشنویس سند فاز سوم این پروژه، روز گذشته ارائه شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی سازمان حفاظت محیطزیست، معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیطزیست در مراسم رونمایی از فازدوم پروژه بینالمللی حفاظت از یوزپلنگ آسیایی گفت: پس از 10سال تلاش و کوشش مردم، سازمانهای مردمنهاد، همراهی جوامع بومی و سازمان محیطزیست اتفاقات خوبی رخ داد و دام از پارک ملی و پناهگاه حیاتوحش خارتوران که بهترین زیستگاه زادآوری یوزپلنگ آسیایی است، خارج شده است. حمید ظهرابی، اطلاع از شرایط یوز و مخاطراتش را از مهمترین دستاوردهای مهم این پروژه اعلام کرد. در این جلسه همچنین آخرین پیشنویس سند فاز سوم ارائه شد. قرار است نظرات اصلاحی کارشناسان ظرف یک هفته در آخرین پیشنویس سند فاز سوم اعمال و متن نهایی سند تصویب و به اجرا گذاشته شود.
سه شنبه 24 مهر 1397
کد مطلب :
34324
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/NGvL
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved