• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 24 مهر 1397
کد مطلب : 34237
+
-

نگاه ویژه استاندار به دغدغه‌های کامیون‌داران

نسیم زمانی| اصفهان- خبرنگار:

تامین لوازم یدکی و لاستیک با قیمت مناسب و دیگر لوازم مورد نیاز از جمله روغن از مهم‌ترین مطالبات رانندگان کامیون بود و عاملی بازدارنده برای فعالیت حدود 47 هزار راننده با حدود 38 هزار دستگاه کامیون استان در چرخه حمل‌ و ‌نقل کالا شده بود. از این رو، برای حل مشکلات این صنف بسیار تاکید می‌شد که مسئولان و اقشار مختلف مردم باید با ایجاد وحدت و همراهی بیشتر کمک کنند تا شرایط متعادل شود و در همین زمینه، طی هفته‌های گذشته جلسات متعددی برای بررسی و حل مشکلات کامیون‌داران اصفهان برگزار شد و به گفته مسئولان این جلسات نتیجه‌بخش بود، به طوری که کامیون‌داران استان بارگیری را از سر گرفته‌اند. در این باره با «محمدعلی شجاعی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار  اصفهان، گفت‌و‌گو کردیم که در ادامه می‌خوانید.


 نگاه استانداری اصفهان برای حل مشکلات کامیون‌داران چه کرده است؟

شرایط خاصی در زمان حاضر به وجود آمده و مردم از جمله کامیون‌داران در سختی‌هایی قرار گرفته‌اند، اما بدون شک با تدابیر دولت به‌زودی به ثبات می‌رسیم. طی 2 ماه گذشته برای بررسی مشکلات کامیون‌داران در استان جلساتی تشکیل شد. گفتنی است که استاندار نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارد و با توجه به این‌که اصفهان از استان‌های محوری در حمل‌ و ‌نقل کشور است، با همکاری سازمان‌های نظارتی و امنیتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک و اتاق بازرگانی اصفهان اقداماتی برای حل مشکل تامین لاستیک صورت گرفت.

  کدام یک از سازمان‌ها تاکنون اقدامات مطلوبی برای حل این مشکل انجام داده‌اند؟

اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان عملکرد مطلوبی برای جلوگیری از اختفا، احتکار و گران‌فروشی داشتند و برای تامین روغن موتور مورد نیاز کامیون‌داران خوب عمل شد.

در توزیع لاستیک تغییراتی ایجاد شده است؟

دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت اقداماتی برای واردات و توزیع به‌موقع لاستیک انجام دادند و توزیعی که این ماه انجام شد به‌مراتب بهتر از یک ماه قبل بود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید