• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 18 مهر 1397
کد مطلب : 33621
+
-

صدای استان‌ها

 وضع نامناسب پیست بندرترکمن 
پیست اسب‌دوانی بندرترکمن وضع مناسبی ندارد و امکانات آن هم بسیار محدود است. این در حالی است که این پیست بسیاری از علاقه‌مندان به سوارکاری را به خود جذب کرده است. مسئولان ورزشی استان رسیدگی کنند. 
یک شهروند از گلستان 

  دیرکرد پاداش بازنشستگی 
چرا پاداش بازنشستگان به‌موقع پرداخت نمی‌شود؟ حدود یک سال است که بعد از 30 سال خدمت بازنشسته شده‌ام و هنوز پاداش خود را دریافت نکرده‌ام. بسیاری از بازنشستگان روی این پاداش حساب ویژه‌ باز می‌کنند تا آن را به زخم زندگی‌شان بزنند. 
یک شهروند از ایلام 

  گرانی آزمون‌های زبان 
از اراک تماس می‌گیرم. هزینه شرکت در آزمون آیلتس با توجه به گرانی‌های اخیر از یک میلیون و 180 هزار تومان به 2میلیون و 730 هزارتومان افزایش یافته است. اغلب متقاضیان شرکت در این آزمون دانشجویان هستند. دانشجویان چگونه باید پول شرکت در آزمون را تامین کنند؟
سعیدی از مرکزی 

  آب‌گرفتگی در ساری 
چه زمانی قرار است وضع جمع‌آوری آب‌های سطحی بهبود یابد؟ چرا باید با یک باران پاییزی همه خیابان‌های شهر را آب بردارد. در روزهای گذشته که در مازندران سیل آمد، بسیاری از خیابان‌های شهر ساری هم با آب‌گرفتگی شدید روبه‌رو شدند. این آب‌گرفتگی‌ها زندگی مردم را مختل می‌کند. پس شهرداری در طول سال چه می‌کند که بعد از تجربه‌های متعدد و در شهری که در ماه‌های زیادی از سال باران می‌بارد، برای بارندگی‌های شدید آمادگی ندارد؟
سعادت از مازندران 

  لزوم نصب سرعت‌گیر
روبه‌روی بانک ملی مرکزی و سالن شهیدان نژاد‌فلاح و روبه‌روی خیابان شورای شهر در شهر کرج سرعت‌گیر نصب نشده است. در این محدوه ساعت 11 تا 12ظهر و7 تا 8 بعد ازظهر خودروها با سرعت تردد می‌کنند و سرعت آنها خطرآفرین است. از مسئولان تقاضای پیگیری داریم.
شریف از البرز

   پل نیمه‌کاره در قم 
پل خیابان زاگرس، خیابان شهید مؤمن‌پور در پردیسان نیمه‌کاره مانده و خطرآفرین است. لطفا مسئولان شهرداری تکمیل این پروژه را در دستور کار قرار دهند. 
یک شهروند از قم 

این خبر را به اشتراک بگذارید