• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 18 مهر 1397
کد مطلب : 33530
+
-

همه‌چیز مهیای قهرمانی

نوید دانازاده| اصفهان- خبرنگار:


«ساسان انصاری» مهاجم تیم فوتبال سپاهان، یکی از بازیکنان اصلی «امیر قلعه‌نویی» در طول این فصل از مسابقات لیگ بوده که در کنار «کی‌روش استنلی» در خط حمله سپاهان نمایش بسیار خوبی هم داشته است. انصاری در گفت‌و‌گو با همشهری در مورد شرایط تیم صحبت کرد.

  اول از ضربه پنالتی در مقابل نساجی و فشاری که روی شما بود صحبت کنید. 

در مقابل نساجی به چیزی غیر از برد فکر نمی‌کردیم، ولی بازی گره خورد و کار به ضربات پنالتی رسید که شانس در آن دخالت زیادی دارد. در مورد ضربه خودم هم باید بگویم که سعی کردم دقیق به توپ ضربه بزنم، ولی از شانس بد توپ ارتفاع نگرفت و دروازه‌بان فولاد توانست ضربه‌ام را مهار کند. با این حال خوشحالم که با عملکرد خوب بقیه بازیکنان توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

  در این فصل کمی دور از دروازه حریف هستید و استنلی مهاجم اول سپاهان است. مشکلی که با این مسئله ندارید؟ 

ترکیب خط حمله سپاهان شناور است و این‌طور نیست که یک بازیکن پست ثابتی داشته باشد. کی‌روش به خاطر قدرت سرزنی مهاجم هدف تیم ماست و من به همراه «مهرداد محمدی» از کناره‌ها به دروازه حریف نزدیک می‌شویم و این چیزی است که سرمربی تیم از ما خواسته و شما دیدید که در چند هفته اکثر بازیکنان سپاهان شانس گلزنی پیدا کرده‌اند.

  به موفقیت سپاهان در این فصل خوش‌بین هستید؟ 

پارسال ما بدشانس بودیم و نتوانستیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم، ولی در این فصل حمایت بسیار خوبی از مجموعه سپاهان صورت گرفته و چیزی برای قهرمانی کم نداریم. البته رقبا هم قدرتمند هستند و نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیریم، ولی این سپاهان با این بازیکنان، لایق کسب حداقل یک عنوان قهرمانی در فوتبال ایران خواهد بود.

 خودتان هم به آقای گلی در لیگ امسال فکر می‌کنید؟ 

باید قدم به قدم جلو برویم و اول به فکر موفقیت تیم باشیم تا بعد نوبت به خودم برسد. هیچ بازیکنی از آقای گلی بدش نمی‌آید، ولی رسیدن به این عنوان کار راحتی نیست و از طرف دیگر، رقبای بسیار قدرتمندی هم دارم و باید دید که در ادامه فصل چه پیش می‌آید.

این خبر را به اشتراک بگذارید