• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 17 مهر 1397
کد مطلب : 33409
+
-

سرنوشت هولناک قاتل پدر


پزشک ایرانی مقیم اسکاتلند که متهم به قتل پدرش بود، ٩‌ماه قبل با رضایت 2خواهرش از مجازات قصاص رهایی یافت و از زندان آزاد شد اما عذاب وجدان جنایتی که رقم زده بود باعث شد تصمیم هولناکی بگیرد.

به گزارش همشهری، 19خرداد سال گذشته مردی 70ساله در یکی از بیمارستان‌های تهران جان باخت و در تحقیقات مشخص شد او به‌خاطر ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود به بیمارستان منتقل شده و در نهایت جانش را از دست داده است. دختر مقتول به مأموران گفت که عامل جنایت برادرش به نام رامین است. او توضیح داد: رامین پزشک مقیم اسکاتلند است که چند وقت پیش به ایران بازگشت و یکی از خانه‌های پدرم در شمال تهران را به قیمت 700میلیون تومان فروخت تا خرج زندگی‌اش را برای مدتی که در تهران است تأمین کند. او حتی به‌صورت موقت با زنی ازدواج کرد تا اینکه روز حادثه با پدرم درگیر شدند.

دعوای آنها به‌خاطر این بود که همسر صیغه‌ای رامین راضی به زندگی در کنار پدرم نبود. پدرم قبل از مرگش گفت در این درگیری، رامین با یک بطری شیشه‌ای ضربه‌ای به سرش کوبیده و بعد هم او را به بیمارستان برده است. با این اطلاعات عامل جنایت دستگیر شد و به قتل پدرش اعتراف کرد. او گفت که روز حادثه آنقدر عصبانی بوده که کنترل رفتارش را از دست داده و یادش نمی‌آید چطور به پدرش ضربه زده است. پزشک جوان بازداشت شد و درحالی‌که پرونده در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی بود، دی‌ماه سال 96 خواهران قاتل (اولیای دم) راهی دادسرا شدند و برادر خود را بخشیدند. آنها خواستار دیه شدند و از قصاص صرف‌نظر کردند.

به این ترتیب متهم با رضایت 2خواهرش، از مجازات مرگ گریخت و توانست مدتی بعد با سپردن وثیقه از زندان آزاد شود، اما به گفته خانواده‌اش، در این مدت به‌شدت افسرده بود و عذاب وجدان داشت. حتی برخی شب‌ها کابوس‌های وحشتناک می‌دید و برای اینکه به آرامش برسد چندروز پیش به ویلای شخصی خود در شمال کشور رفت، اما خانواده‌اش وقتی برای سرکشی به ویلا رفتند با جسد او روبه‌رو شدند که خودش را حلق‌آویز کرده و به‌دلیل عذاب وجدان به زندگی‌اش پایان داده بود. به این ترتیب با مرگ متهم، پرونده جنایت نیز مختومه شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید