• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 17 مهر 1397
کد مطلب : 33403
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   بلاتکلیفی فاز یک بزرگراه تهران-شمال
سلام. با اینکه مسئولان در وزارت راه و بنیاد مستضعفان قول داده بودند تا بهار سال 97فاز یک بزرگراه تهران - شمال را افتتاح و راه‌اندازی کنند  اما همان زمان اعلام کردند با توجه به افزوده شدن سیستم‌های ایمنی به پروژه، این پروژه پایان تابستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد! متأسفانه طبق معمول باز هم وعده‌ها عملی نشد. این در حالی است که جاده کرج-چالوس که نزدیک به یک قرن از ساخت آن می‌گذرد،  اکنون ظرفیت تحمل بار ترافیکی موجود را ندارد؛ به‌گونه‌ای که گاهی اوقات مسافران شمال کشور ساعت‌ها در این جاده گرفتار می‌شوند یا حوادث ناگواری برای آنان رخ می‌دهد. لطفا در روزنامه این موضوع را پیگیری کنید.
 

گلایه یک شهروند


  شرمنده خانواده‌هایمان
با سلام. درحالی‌که مسئولان مدام اعلام می‌کنند مردم نگران نباشند کالاهای اساسی به اندازه نیاز در انبارها موجود است اما عدم‌کاهش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم نشان می‌دهد که این سخنان فقط شعار است. مسئولان بهتر است سری به بازار بزنند تا متوجه شوند که گرانی‌های اجناس باعث شده تا حقوق بگیرانی مانند من که دریافتی‌ام یک میلیون تومان است‌ ماه به نیمه نرسیده شرمنده خانواده‌هایمان باشیم.
 
یک شهروند از اهواز


  درخواست از شهرداری منطقه 4
سلام. مدتی است در منطقه تهرانپارس، خیابان امین در نزدیکی پارک محل، از ساعت 6غروب به بعد،  محل مناسب و امنی برای تجمع معتادان و اراذل و اوباشی شده که در سایه بی‌توجهی مسئولان ذیربط مبادرت به خرید و فروش و استعمال مواد‌مخدر می‌کنند. از کلانتری 144تهرانپارس و شهرداری منطقه 4در خواست رسیدگی به این معضل اجتماعی را داریم.
 
مهربان از ساکنان محل


  مشکلات ساکنان انبار نفت شهرری
با سلام. سال‌هاست در منطقه 20خیابان پالایشگاه (انبار نفت) خاکی مانده و نبود آسفالت مشکلات زیادی را برای ساکنان این محدوده به‌وجود آورده است. از طرفی انباشت نخاله‌ها نیز سلامت اهالی محله را به خطر انداخته است. انتظار داریم بخشداری و شهرداری منطقه 20تهران توجهی هم به نقاط محروم داشته باشند.
 
خادم از شهرری


  بلاتکلیفی سهامداران بانک پاسارگاد
نزدیک به 2سال است که نماد بانک پاسارگاد به‌علت نامعلومی در بورس بسته شده است؛ به همین علت سهامداران این بانک با بلوکه شدن سرمایه خود و عدم‌امکان خرید و فروش سهام با زیان زیادی مواجه شده‌اند. با توجه به رشد بازار سرمایه انتظار این است که مدیران این بانک پاسخگوی سهامداران خود باشند. لطفا در این‌باره گزارشی منتشر کنید.
 
ابوالحسنی از تهران


@  حقوق بازنشستگی کفاف زندگی را نمی‌دهد
سلام. بسیاری از ما بازنشستگان عمری منتظر اتمام طول مدت خدمت بودیم و روزشماری می‌کردیم تا بازنشسته شویم و فکر می‌کردیم با خیال راحت سال‌های باقیمانده از عمر خود را بدون دغدغه می‌توانیم سپری کنیم. غافل از اینکه پس از بازنشستگی مجبور شده‌ایم برای ایجاد تناسب بین دخل و خرج خانواده دوباره به بازار کار برگردیم! چراکه حقوق بازنشستگی کفاف زندگی امروز را نمی‌دهد. باور کنید حقوق دریافتی برای مخارج تغذیه یک خانواده،  آن هم به‌صورت حساب‌شده کافی نیست.  لطفا به مسئولان عزیز بگویید کمی هم به فکر بازنشستگان باشند.
 
گلایه تعدادی از بازنشستگان


@  ناامیدشدن فارغ‌التحصیلان
سلام. یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرده که چون هیچ تناسبی بین رشته تحصیلی و علاقه‌مندی فارغ‌التحصیلان وجود ندارد، دولت نمی‌تواند آنها را در مشاغل دولتی جذب کند! درحالی‌ است که اشتغال یکی از معضلات اصلی دانش‌آموختگان دانشگاه‌هاست.  اینکه مسئولان آموزش عالی بگویند اشتغال دانش‌‌آموختگان ربطی به آنها ندارد و مسئولان وزارتخانه‌های کار و صنایع نیز اعلام کنند خروجی دانشگاه‌ها نیاز‌های آنها را برطرف نمی‌کند، درست نیست. به‌نظر شما با این توجیهات آیا انگیزه‌ای برای فعالیت دانشجویان باقی می‌ماند؟ امیدواریم مسئولان به‌جای ناامید کردن فارغ‌التحصیلان در فکر حل مشکل بیکاری خیل عظیم فارغ‌التحصیلانی باشند که به امید فردایی بهتر عمر خود را در راه علم و دانش سپری کرده‌اند.
 
3645...0938

 

این خبر را به اشتراک بگذارید