• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 15 مهر 1397
کد مطلب : 33206
+
-

ایمن‌سازی جاده‌های البرز

گروه‌های زمستانی راهداری از اواخر مهر در محورهای کوهستانی استان مستقر می‌شوند




معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز گفت: محورهای استان در برابر رخدادهای بارشی روزهای سرد سال ایمن می‌شوند.
«عباس صفری» در گفت‌وگو با مهر با اشاره به‌پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر اینکه امسال پاییز بارش‌های قابل‌توجهی خواهیم داشت، گفت: به این منظور اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اتخاذ تدابیر لازم، در حال دپو شن و ماسه برای روزهای سرد و همراه با بارش سال است. وی در ادامه افزود: تعمیر و سرویس ماشین‌آلات زمستانی آغاز شده است و اکیپ‌های زمستانی از اواخر مهر، در محورهای کوهستانی استان البرز مستقر می‌شوند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اضافه کرد: با اقدامات انجام‌شده توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از پایان ماه جاری، زمینه آمادگی صددرصدی مقابله با رویدادهای بارشی و شرایط ویژه زمستانی در استان فراهم می‌شود. صفری با بیان اینکه در البرز حدود هزار کیلومتر راه روستایی وجود دارد که در حوزه شهرستان‌های کرج، اشتهارد، طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد تعریف‌ شده است، توضیح داد: تمامی این محورها در برابر رخدادهای بارشی روزهای سرد سال ایمن می‌شوند.

وی عنوان کرد: برای نگهداری محورهای شهری و روستایی در فصل زمستان به همکاری و مشارکت فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان نیاز جدی داریم تا بتوانیم سطح عبور مناسبی برای ترددهای ایمن در این محورها داشته باشیم.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز با اشاره به اهمیت محورهای کوهستانی این استان، گفت: در محورهای اصلی و مهم استان از‌جمله کرج- چالوس، به استقرار اکیپ‌های ویژه توجه شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید