• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 15 مهر 1397
کد مطلب : 33126
+
-

خبرها | شهر

  آبگرفتگی معابر گزارش نشده است

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ظهر دیروز با اشاره به وضعیت معابر در پی بارش صبحگاهی گفت که تاکنون هیچ موردی از آبگرفتگی معابر که منجر به اختلال در تردد شود، گزارش نشده است. به گزارش همشهری، اصغر عطایی در این رابطه گفت: «براساس گزارش‌ها، به‌دنبال بارش صبح امروز(دیروز) در برخی از خیابان‌ها شاهد تجمع مختصر آب بوده‌ایم که نیروهای شهرداری با رصد، مشکل را رفع می‌کنند.» اوگفت: « نیروهای خدماتی بنا به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران، 15هزار نیروی خدمات شهری از 2 شب پیش در آماده‌باش کامل قرار داشتند.»

 پیاده‌روی عکاسان برای صلح

مراسم روز جهانی پیاده‌روی عکاسان با شعار «عکاسی برای صلح جهانی» با حضور علی‌محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران، مهدی سیف رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران و مرضیه برومند بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، در خانه مهربان منطقه‌۱۲ برگزار شد. به گزارش همشهری، سعادتی با تأکید بر اینکه هنر و هنرمندان می‌توانند در نشان دادن ظرفیت‌های تهران نقش مؤثری داشته باشند، گفت: «شما هنرمندان و عکاسان حاضر در این جمع، سفیر «روز جهانی پیاده‌روی عکاسان» هستید و قرار است خوبی‌ها و خوشی‌های این شهر را با قاب دوربین‌های خود ثبت کنید.

 بازدید نژادبهرام از بیمارستان نیایش

عضو شورای شهر تهران از بیمارستان روانپزشکی نیایش بازدید کرد. به گزارش همشهری، زهرا نژادبهرام در بازدید از بیمارستان روانپزشکی نیایش گفت: «امروز فرصت مناسبی بود تا بتوانیم با حضور شهردار منطقه 2 از مشکلات جانبازان اعصاب و روان دوران دفاع‌مقدس بستری در این مرکز مطلع شویم  و از خدمات مجموعه مدیریت بیمارستان که بستر خوبی را برای جانبازان فراهم کرده‌اند تشکر کنیم. اعتقاد اصلی ما این است که صاحبان اصلی این کشور جانبازان، شهدا و خانواده‌های شهدا هستند و هرگونه خدماتی که بشود دراختیار این عزیزان قرار دهیم جزء وظایف ماست.»

این خبر را به اشتراک بگذارید