• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 15 مهر 1397
کد مطلب : 33063
+
-

جدال صدرنشینی


تماشایی‌ترین و حساس‌ترین بازی امشب در فوتبال اروپا را منچسترسیتی و لیورپول از ساعت19به وقت تهران در آنفیلد آغاز خواهند کرد.
لیورپولی‌ها، 3بازی اخیر خود مقابل سیتی را با برد پشت سر گذاشته‌اند؛ بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر و2 بازی رفت و برگشت لیگ قهرمانان فصل قبل. پپ گواردیولا و مردانش که هفته پیش توانستند، صدر جدول را به‌صورت میلی‌متری از چنگ لیورپول درآورند، امشب باید از این صدرنشینی مراقبت کنند. مردان یورگن کلوپ در 3بازی قبلی رنگ پیروزی را به‌خود ندیده‌اند.
پس از شکست 2 بر یک مقابل چلسی در لیگ‌کاپ، آنها در لیگ برتر مقابل آبی‌های لندن، یک بر یک متوقف شدند و چهارشنبه‌شب گذشته در لیگ قهرمانان با یک گل در سن‌پائولو به ناپولی باختند. بنابراین، بازی مقابل منچسترسیتی، حالا اهمیت ویژه‌ای برای‌شان پیدا کرده است. آخرین باری که منچسترسیتی در آنفیلد توانست از پس لیورپول برآید و این تیم را شکست دهد به بازی سوم‌ماه مه2003در لیگ برتر بازمی‌گردد که من‌سیتی توانست، 2 بر یک حریف را شکست دهد. نیکولا آنلکا هر 2 گل سیتی را زد و میلان باروش تک گل لیورپول را در آن بازی به‌ثمر رساند. لیورپول در 8بازی پشت سرهم خانگی‌اش در لیگ برتر، توانسته دروازه خود را بسته نگه‌دارد. در مقابل منچسترسیتی نیز در 11بازی پیاپی خارج از خانه در لیگ برتر توانسته گل بزند.
به‌نظر می‌رسد که پپ گواردیولا با ترکیب: ادرسون، لاپورته، کمپانی، استونز، مندی، سیلوا، فرناندینیو، گوندوغان، واکر، آگوئرو و ژسوس در مقابل لیورپول که یورگن کلوپ احتمالا با آلیسون، روبرتسون، دییک، گومس، آرنولد، میلنر، هندرسن، وینالدوم، مانه، فیرمینو و صلاح به میدان خواهد رفت، قرار بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید