• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 12 مهر 1397
کد مطلب : 32861
+
-

با مردم

ضربت محرم، دل مردم را شاد کرد 
با عرض سلام و سپاس بی‌پایان و خداقوت. باید به دلاوران هوافضای سپاه آفرین و هزاران آفرین بگوییم که مقتدرانه انتقام خانواده‌های شهدا را از تروریست‌های حمایت‌شده در دیرالزور گرفتند. ضربت محرم بر فرق تکفیری‌ها بسیار بجا و اقدام بموقعی بود که دل مردم را شاد کرد.
6263...0938

نظارت بر گرانفروشی‌ها
سلام. این روزها هرچند کاهش نرخ دلار باعث خوشحالی مردم شده اما مشخص نیست چرا قیمت کالاهای اساسی ازجمله گوشت، مرغ، لبنیات و حتی گوجه و سیب‌زمینی که یکباره جهش قیمتی داشته‌اند، روند کاهشی ندارند! مردم انتظار دارند مسئولان در کنار کنترل نرخ دلار، نظارتی هم بر گرانفروشی این روزها داشته باشند. لطفا این موضوع را در روزنامه پیگیری کنید.
جان‌بزرگی از تهران

درخواست از سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران
سلام. مدتی است پارکینگ میوه و تره‌بار قزل‌قلعه برای یک‌ساعت توقف مبلغ 3هزار تومان از صاحبان خودرو دریافت می‌کند. این درحالی است که پیش از این برای هر یک‌ساعت توقف مبلغ 500تومان دریافت می‌کردند. سؤالم این است؛ مگر چه اتفاقی افتاده که یکباره کسانی که پارکینگ را اجاره کرده‌اند به ‌خود اجازه می‌دهند در حق مردم اینگونه اجحاف کنند؟ امیدواریم مسئولان ذیربط در سازمان میوه و تره‌بار شهرداری تهران به اینگونه موارد رسیدگی کنند.
گلایه تعدادی از شهروندان

 انتظار از بازرسی کل کشور

سلام. با اینکه از سال96 شکایت خود را بابت تخریب منزل مسکونی‌ام که بدون مجوز قضایی بوده به بازرسی کل کشور تحویل داده‌ام، پس از مراجعات مکرر برای پیگیری مشخص شد که شکایت من بایگانی شده است! به‌عنوان یک شهروند انتظار داشتم حداقل برای عدم‌پیگیری شکایتم دلیلی را عنوان می‌کردند. لطفا منعکس کنید.
عزت یزدانیان از دماوند

  با احتکارکنندگان مماشات نکنند

سلام. در این شرایط باید ستاد خبری مردمی فعال شود. مردم می‌توانند با دادن اطلاعات و آدرس انبار سودجویانی که کالاهای مایحتاج مردم را احتکار کرده یا می‌کنند، دست آدم‌های فرصت‌طلب را کوتاه کنند. البته از قوه قضاییه هم انتظار داریم با احتکارکنندگان مماشاتی نکند.
ستاری از تهران

  شهرک ابریشم فاقد خدمات شهری 

سلام. با اینکه شهرک ابریشم در کیانمهر کرج بیش از 2هزار نفر جمعیت ساکن دارد اما ساکنان این شهرک از کمترین خدمات شهری نیز برخوردار نیستند. به‌عنوان مثال، اتوبوس‌های شرکت واحد ساکنان را ابتدای شهرک پیاده می‌کنند و مسافران برای تردد به داخل شهرک باید مشکلات فراوانی را متحمل شوند. لطفا منعکس کنید بلکه مسئولان در شهرداری مهرشهر برای حل این مشکل اقدامی بکنند.
0225...0911

  با کاهش دلار قیمت‌ها هم پایین بیاید

با سلام. باور کنید نمی‌دانیم دردمان را به چه‌کسی بگوییم. چرا به داد قشر ضعیف و کم‌درآمد نمی‌رسند. انصاف داشته باشند کارگری که دریافت ماهانه‌اش یک میلیون تومان است، چگونه باید علاوه بر پرداخت اجاره خانه سایر ملزومات خانه‌اش را با باقیمانده اندک خود تا یک‌ماه پرداخت کند؟ امیدواریم با کاهش نرخ دلار قیمت اجناس هم پایین بیاید.
0517...0918

این خبر را به اشتراک بگذارید