مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت مترو در پاسخ به پیام مردمی مورخ 7مهرماه روزنامه همشهری تحت عنوان «گلایه شهروندان از مزاحمت دستفروشان در ایستگاه متروی 15خرداد» پاسخ داده است: ضمن تشکر از مسافران محترم به اطلاع میرساند پرسنل شرکت بهرهبرداری مترو مستقر در ایستگاهها در حد امکان و توان خود در جهت رفع پدیده دستفروشی اقدام میکنند اما همکاری مسافران گرامی مترو با متولیان مربوطه میتواند بسیار مؤثر باشد. متأسفانه حمایت برخی از مسافران هنگام برخورد با دستفروشان مانع از جمعآوری این افراد در ایستگاههای مترو شده است. انتظار میرود شهروندان ضمن همکاری با مأموران جمعآوری و همچنین عدمخرید از دستفروشان در داخل واگنهای قطار، این اقدام را به فرهنگ عمومی تبدیل کنند.
نهادینه کردن عدمخرید از دستفروشان واگنها
در همینه زمینه :