• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 10 مهر 1397
کد مطلب : 32646
+
-

صدای استان‌ها

 وضع نامناسب بیمارستان‌های گرگان 

لطفا از وضع بیمارستان‌های گرگان گزارش تهیه کنید. فرزند من به دلیل بیماری در بیمارستان طالقانی بستری، اما نه فقط با تشخیص اشتباه مواجه شد بلکه گوشش هم آسیب دید. 
ساورعلیا از گلستان 

  ساماندهی گورستان‌های قدیمی 

برخی گورستان‌های قدیمی در تبریز ساماندهی و سنگ مزارهای شکسته‌ آنها بازسازی شد. گورستان مارلان تبریز هم دچار مشکلاتی از جمله شکستگی سنگ‌مزار و فرورفتگی در میان قبور است. مسئولان شهرداری به ساماندهی این گورستان هم اقدام کنند. 
سجادی از آذربایجان ‌شرقی

  مشکل ارتباطی دهگلان

جاده ارتباطی دهگلان - باشماق در استان کردستان وضع مناسبی ندارد. همین وضع هم موجب بروز تصادف‌ و یا چپ‌کردن خودروهای عبوری می‌شود. مسئولان راه‌ و شهرسازی برای بهبود وضع این جاده اقدام کنند. 
یک شهروند از کردستان 

فضای سبز اطراف امامزاده 

فضای سبز حاشیه امامزاده بجنورد نیمه‌کاره رها شده است. مسئولان شهرداری بجنورد به این فضای سبز رسیدگی کند. 
یک شهروند از خراسان‌ شمالی

رودخانه بلاتکلیف همدان 

رودخانه پشت بیمارستان تامین اجتماعی سال‌هاست بلاتکلیف مانده است. قرار بود روی این رودخانه را بپوشانند، اما هنوز این اتفاق نیافتاده است. این رودخانه علاوه بر آلودگی بوی بدی هم درمنطقه ایجاد می‌کند. 
اهورا کریمی از همدان

توقف خودروها در پیاده‌رو

متاسفانه بسیاری از خودروها به دلیل نبود جای پارک در پیاده‌روها پارک می‌کنند. در این ایام که کودکان و نوجوانان مدرسه می‌روند این موضوع می‌تواند موجب بروز مشکل و یا خدای‌نکرده تصادف برای آن‌ها شود. لطفا مسئولان تدبیری برای این مشکل بیاندیشند. 
یک شهروند از گیلان 

این خبر را به اشتراک بگذارید