• سه شنبه 27 اردیبهشت 1401
  • الثُّلاثَاء 15 شوال 1443
  • 2022 May 17
یکشنبه 8 مهر 1397
کد مطلب : 32269
+
-

رضایت مردم از میادین میوه‌وتره‌بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اعلام اینکه کار در مجموعه مدیریت شهری در کلانشهری همچون تهران، کاری پرحساسیت، سنگین و سخت و تجربه‌ای ارزشمند و متفاوت است، گفت که بسیاری از مردم از فرایند حساس و پیچیدگی‌ فعالیت در شهرداری تهران آگاه نیستند. به گزارش همشهری، عبدالحسین رحیمی که در جمع روسای بازرسی سازمان‌ها و شرکت‌های تحت پوشش معاونت خدمات شهری صحبت می‌کرد، در این رابطه گفت: «این مسئولیت و حساسیت برای افرادی که در حوزه نظارت مشغول به‌کار هستند به‌مراتب پیچیده‌تر است.» او با اشاره به اینکه کار در شهر بسیار بزرگی همچون تهران از همه جا سخت‌تر است و کارکنان شهرداری تهران در گمنامی کار  و سختی‌ها را تحمل می‌کنند و دم نمی‌زنند، عنوان کرد: «آنها که از خدمتگزاران مجموعه مدیریت شهری ایراد می‌گیرند، اگر مرد اقدام هستند، وسط میدان بیایند و کار در شهرداری تهران را تجربه کنند.» رحیمی با بیان اینکه نیروهای سختکوش شهرداری تهران، شب و روز، در برف و باران و حتی ایام عید مشغول به‌کار و خدمات‌رسانی به شهروندان هستند، گفت: «کاش قدر این نیروهای شریف را بدانیم و اگر قرار است این مجموعه را نقد و در مورد آن قضاوت کنیم، با شناخت بهتر و بیشتر از این مجموعه و دشواری‌های کار در آن، این کار را انجام می‌دادیم.»

او با اشاره به اینکه شهرداری تهران نهادی غیردولتی است که به‌صورت شبانه‌روزی با مردم سر و کار دارد و بزرگ‌ترین سرمایه آن مردم و همراهی آنهاست، یادآور شد: «اگر شهرداری تهران تقویت نشود، آسیب می‌بیند و اگر این مجموعه صدمه ببیند، درواقع مردم متضرر می‌شوند و آسیب می‌بینند.» رحیمی با بیان اینکه باید این فرهنگ را جا بیندازیم که دیکته نانوشته غلط ندارد و با توجه به حجم بالای کار در شهرداری تهران، ممکن است اشکالاتی هم وجود داشته باشد، گفت: «مدیریت شهری تهران در حال پوست‌اندازی از نظام سنتی به سمت و سوی نظام مدرن بر بستر شهر هوشمند است.» او با اشاره به اینکه براساس آخرین نظرسنجی به‌عمل آمده، بیش از 73درصد شهروندان از عملکرد سازمان مدیریت میادین رضایت دارند درحالی‌که در گذشته میزان این رضایتمندی تنها 37درصد بود، گفت: «افزایش 36درصدی رضایت شهروندان در مدت 3سال گذشته، نشان‌دهنده این است که میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، هر سال به‌طور متوسط 12درصد افزایش می‌یابد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید