• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 8 مهر 1397
کد مطلب : 32190
+
-

درخشش استوکس زیر ذره‌بین رسانه‌های ایرلندی

مهاجم جدید تراکتور با زدن 4گل حالا همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرده است. این مهاجم 30ساله سابقه بازی در تیم‌های مختلف بریتانیا را دارد اما در یکی دو سال اخیر با مشکلات مختلفی روبه‌رو شده و تا حدی از سطح اول فوتبال ایرلند فاصله گرفته بود اما حالا درخشش در تبریز استوکس را بار دیگر به رسانه‌های بریتانیایی بازگردانده است.

اسپرت جو یکی از رسانه‌های معروف دوبلین، در گزارشی به قلم پاتریک مک کری پوکر استوکس در بازی با استقلال خوزستان را پوشش داده و نوشته: «پس از چند سال سخت، آنتونی استوکس جای گرم و نرمی را برای خود پیدا کرده است! این مهاجم 30ساله از سال 2009تا 2018در لیگ اسکاتلند و تیم‌های سلتیک، هیبرنیان و... حضور داشت.

یک سال هم به بلکبرن رفت اما آنجا عملکرد خوبی نداشت و هر دو طرف از بستن قرارداد پشیمان شدند. او حتی به آپولون یونان هم رفت اما آنجا به‌دلیل مشکلات انضباطی اخراج شد و تصمیم گرفت به فوتبال شرق و کشور ایران برود. او به تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر ایران پیوست و حالا کارش را به راحتی پیش می‌برد. استوکس تاکنون 7گل در لیگ ایران زده اما بازی آخر برایش چیز دیگری بود. او مهاجم سابق آرسنال و سلتیک است و در 10بازی برای تیم ملی زیر 21سال ایرلند 4گل زده است.»

 سایت ایرلندی sportjoe خواستار دعوت آنتونی استوکس به تیم ملی ایرلند شده است. sportjoe نوشته: «به‌نظر می‌رسد این مهاجم سابق سلتیک دوباره شرایط خوب گذشته را پیدا کرده و اونیل باید حتمی او را برای دعوت به تیم ملی ایرلند زیرنظر بگیرد. استوکس در ابتدای فصل به تیم تراکتورسازی پیوست و تاکنون عملکرد خوبی در لیگ برتر ایران داشته است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید