• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 5 مهر 1397
کد مطلب : 31969
+
-

مظلومی: شفر اگر بخواهد برای داربی کمک‌اش می‌کنم

پرویز مظلومی: باید داربی را ببریم تا هواداران آرام شوند

پرویز مظلومی، سرمربی سابق استقلال کسی است که با 4برد پی‌درپی مقابل پرسپولیس عدد 4را وارد ادبیات سکوها کرد. با او در آستانه داربی 88 درباره شرایط استقلال و حساسیت این بازی گپ زدیم:

    این‌روزها در کمیته فنی استقلال مشغول هستید.

بله، ما کارمان را دقیق انجام می‌دهیم. با همکاران‌مان تلاش می‌کنیم تا کمک‌حال تیم‌های پایه و همین‌طور بزرگسال استقلال باشیم.


    نظر کمیته فنی درباره وضعیت حال حاضر استقلال چیست؟

ما آمده‌ایم کمک‌حال آقای شفر باشیم، همگام با او باشیم و اگر کمکی هم خواست، ما در خدمت‌اش هستیم. در عین حال می‌خواهیم تیم‌های پایه استقلال را بالاخره سروسامان دهیم. به‌طور کلی کمیته فنی با آقای فتحی و همکارانشان با قدرت دارند حمایت می‌کنند. همه نوع اختیارات هم داده‌اند. ما هم بازوی خود تیم هستیم. ان‌شاءالله بعد از داربی هم جلساتی را‌ با آقای شفر خواهیم داشت.
 

  قبول دارید پرسپولیس روزهای اوج خود را سپری می‌کند؟

پرسپولیس شرایطش خوب است. آنچنان روزهای اوجش نیست ولی شرایط بدی هم ندارد. من فکر می‌کنم با انگیزه‌ای که در بین بازیکنان استقلال هست، می‌آیند که برنده بازی باشند. خود آنها هم می‌دانند نباید این فرصت را از دست بدهند. باید داربی را ببریم تا هواداران را آرام کنیم.


    شانس کدام تیم برای  داربی بیشتر است؟

داربی به شرایط تیم‌ها در جدول رده‌بندی کاری ندارد که کدام تیم بالا‌ست یا کدام تیم در پایین جدول قرار دارد. هر 2 تیم نقاط ضعف و قوت دارند و مربی‌ها هم شناخت کامل دارند. فقط داربی جای اشتباه‌کردن نیست. کوچک‌ترین اشتباه، خطرناک است. در داربی‌ها موقعیت کم ایجاد می‌شود و کوچک‌ترین اشتباه 
دردسرساز است.


    نماد 4 برای استقلالی‌ها یادگار شما‌ست. نمی‌خواهید برای داربی شفر را کمک کنید.

شفر خودش 2 داربی روی نیمکت بوده و تجربه دارد اما اگر کمک بخواهد، در خدمت هستیم. البته قصد دخالت ندارم، اگر خودش بخواهد کمک‌اش می‌کنم. ان‌شاءالله داربی قشنگی شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید